Leuk overzicht, altijd handig om te weten welke ik nog mis :-)Milcotoiro schreef:Een bijgewerkte tabel
Groet,
JorSan
Moderator: euromunter
Leuk overzicht, altijd handig om te weten welke ik nog mis :-)Milcotoiro schreef:Een bijgewerkte tabel
Ja klopt, ik heb ze zelf ook al, maar zo'n (cumulatief) jaaroverzicht voor t/m 2012 vind ik nu nog wat prematuur. Ik hou het tussentijds wel voor mezelf bij. Maar tegen het eind v.e. kalenderjaar, als de meeste uitgiften zijn geweest en zicht is op de uitgiften van de 'onzekere' eurolanden is zo'n overzichtje vaak wat interessanter om de compleetheid te beoordelen.euromunter schreef:Leuk overzicht, maar de eerste van 2012 zijn ook al uitgegeven, te weten Oostenrijk 2012, zoals Luit hier ook al eerder op heeft gemerkt.
Groeten Paul
Ok Frank, maar als het goed is was dat lijstje al conform aangepast ... als ik het download krijg ik wel de juiste gegevens te zien zoals jij aangeeft.Lauras_Dad schreef:Wordt dit lijstje nog aangevuld ?
Malta 2010 wordt dan 1 ipv 0 - totaal 2010 wordt dan 186
Monaco 2011 wordt dan 9 ipv 1 - totaal 2011 wordt dan 212
In ieder geval bedankt voor dit mooie overzicht - ik heb mij suf gezocht, ik kwam ergens 1 munt tekort, en heb em gevonden - heel bizar, maar ik heb ergens de comm Italië 2009 (Braille) totaal gemist.....moet em trouwens nog bestellen....snap er niks van dat ik die munt kompleet gemist heb...
Groetjes,Frank
Ik denk dat de kans dat Luxemburg nog wat uitgeeft veel groter is.....Mischaop82 schreef:Tenzij Monaco nog opeens wat uit hun hoge hoed toveren.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben, was het alweer bijna vergeten...llinde schreef:Ik denk dat de kans dat Luxemburg nog wat uitgeeft veel groter is.....Mischaop82 schreef:Tenzij Monaco nog opeens wat uit hun hoge hoed toveren.
Luit
Als Monaco nog wat gaat doen, pas ik het alsnog aan, maar ik denk niet dat er nog wat van Monaco komt.Marcotjemunten schreef:Dag,
Niet om moeilijk te doen maar euh...
1) Sluit u niet wat rap 2012 af ? Misschien doet Monaco nog wat!
En 2) Zit u er niet één muntje naast dit jaar? Ik kom ééntje meer uit, 2091, met de Luxemburgers bij 2093.
(Niet de 2€ Oostenrijk 2012 vergeten rekenen!)
Groetjes nog,
Marc
Ik was er al mee bezig, je was mij net even voor!Ilosab schreef:Als je dit jaar dus aanwinsten hebt gehad dan moet je je onderschrift aanpassen want je bent nog steeds lid van de club van 2012.
Alfred
Gelukkig heb ik dan toch goed geteldeuromunter schreef:
211 stuks inderdaad![/i]
Overigens kun je Letland 2014, Frankrijk 2014 en Oostenrijk 2014 ook al meerekenen . Deze zijn inmiddels ook al uitgegeven.
Dan moet je hem wel goed aanpassen!Collectcoins schreef:Hier ook maar even aanpassen