De rand viel me behoorlijk op bij deze munt, en nu vroeg ik me af of dit onder misslagen valt of onder afwijking / variant?
Zal dit wellicht ietsje meer kunnen opleveren, en zo ja hoeveel ongeveer? Ik hoor graag een reactie van iemand
Misslag / Afwijking: 1 Cent, 1930 - Nederland
Moderator: maarten89
-
- Senior lid
Misslag / Afwijking: 1 Cent, 1930 - Nederland
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!
-
- Donateur
Re: Misslag / Afwijking: 1 Cent, 1930 - Nederland
Deze afwijking heb ik bij diverse belgische munten gezien en het blijkt dat die veel vaker voorkomen. Bij de nederlandse munt ben ik hem nog niet tegen gekomen.
Zie hiervoor onderstaand item:
viewtopic.php?f=76&t=8372
Wie wat bewaart (of verzamelt) , heeft wat
-
- Senior lid
Re: Misslag / Afwijking: 1 Cent, 1930 - Nederland
Klopt, hier heb ik er zelf ook een paar van, en heb het zelf ook nog niet gezien bij Nederlandse centen (althans niet zo "extreem")hierm schreef:Deze afwijking heb ik bij diverse belgische munten gezien en het blijkt dat die veel vaker voorkomen. Bij de nederlandse munt ben ik hem nog niet tegen gekomen.
Ik vraag me dit eigenlijk af omdat iemand hierin geintereseerd is, maar die vraag om een prijs... en ik heb geen idee wat ik hiervoor extra zou kunnen vragen.
Dit muntje kun je in deze kwaliteit normaal voor 1 euro of 2 kopen, dus kan hier nog wat bovenop?
Society is like a cup of coffee, you gotta keep it stirred... otherwise the scum ends on top!