Twitter vraag
Twitter vraag
Hallo allemaal,
Hét Munten en Bankbiljetten Forum is sinds vandaag ook te volgen op Twitter, voeg ons toe, maar hoe?
Hoe en waar kan ik zien wat ik moet doorgeven, zodat men zich kan toevoegen,/aanmelden voor onze Tweets?
Wellicht dat iemand mij kan helpen?
Hoor het graag!
Oh ja de naam is @munthunter volgens mij...
Gr. Jeroen
Hét Munten en Bankbiljetten Forum is sinds vandaag ook te volgen op Twitter, voeg ons toe, maar hoe?
Hoe en waar kan ik zien wat ik moet doorgeven, zodat men zich kan toevoegen,/aanmelden voor onze Tweets?
Wellicht dat iemand mij kan helpen?
Hoor het graag!
Oh ja de naam is @munthunter volgens mij...
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Re: Twitter vraag
Op dit moment werkt twitter niet echt lekker maar de beste manier om het muntenforum te volgen is volgens mij:
Helemaal bovenin in de zoekbalk, "munthunter" typen, en dan krijg je de tweets te zien, vervolgens kun je op follow klikken.
Helemaal bovenin in de zoekbalk, "munthunter" typen, en dan krijg je de tweets te zien, vervolgens kun je op follow klikken.
http://twitter.com/#!/Munthunter
Via deze link komen mensen op een soort van profielpagina waar op volgen geklikt kan worden
Via deze link komen mensen op een soort van profielpagina waar op volgen geklikt kan worden
Dank alvast!
Ga het verder uitzoeken, maar vond de site inderdaad traag. Is dus niet altijd zo?
Gr. Jeroen
Ga het verder uitzoeken, maar vond de site inderdaad traag. Is dus niet altijd zo?

Gr. Jeroen
normaal niet, maar nu doet hij een beetje vaag.
voorbeeld er staat dat er 3 volgers zijn , klik je erop staat er dat er geen volgers zijn
komt goed
voorbeeld er staat dat er 3 volgers zijn , klik je erop staat er dat er geen volgers zijn

komt goed

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het rendabel is om nieuwe leden te trekken. Je kunt oude leden wel up-to-date houden maar je moet zoveel hashtags invoeren als je gevonden wilt worden... 

gewoon #munthunter dan maar?
maar idd op nieuwe leden te trekken zal dit denk ik niet werken
maar idd op nieuwe leden te trekken zal dit denk ik niet werken
Is ook niet om leden aan te trekken.
Ook als het forum even off-line is of met leuke acties en zo een welkome aanvulling
Kom wie wil mij (ons) volgen?
Volg Hét Munten en Bankbiljetten Forum op Twitter!
Gr. Jeroen
Ook als het forum even off-line is of met leuke acties en zo een welkome aanvulling

Kom wie wil mij (ons) volgen?
Volg Hét Munten en Bankbiljetten Forum op Twitter!
Gr. Jeroen
Ik volg je ! (banaanuel)
Jeu de eerste volger!
Dank je Manuel.
Gr. Jeroen
Dank je Manuel.
Gr. Jeroen
-
- Donateur
Twitter is niet zo erg moelijk om mee te werken.
ik volg @munthunter zelf ook.
Als jij bij zoeken indrukt @munthunter dan kom je direct bij je twitter accound terecht.
De mogelijkheden zijn divers met twitter.
Wat wellicht leuk is om te doen is als er een bijzondere munt is gevoonden of wat dan ook kan je dat ook vermelden met een link er bij naar het forum.
Dit kan natuurlijk ook met andere belangrijke berichten denk aan nieuwe Euro 4 all uitgifte enzo.
Als je meer wilt weten kan je het me vragen ik gebruik twitter al een langere tijd.
Groet Danny
Als jij bij zoeken indrukt @munthunter dan kom je direct bij je twitter accound terecht.
Wat wellicht leuk is om te doen is als er een bijzondere munt is gevoonden of wat dan ook kan je dat ook vermelden met een link er bij naar het forum.
Dit kan natuurlijk ook met andere belangrijke berichten denk aan nieuwe Euro 4 all uitgifte enzo.
Als je meer wilt weten kan je het me vragen ik gebruik twitter al een langere tijd.
Groet Danny
- alles voor de euro uit Nederland.
Ok, thank youdannyfocke1982 schreef:Twitter is niet zo erg moelijk om mee te werken.
Groet Danny

Hartelijk dank voor het volgen!
Nieuwe volgelingen zijn natuurlijk van harte welkom!
Gr. Jeroen
Nieuwe volgelingen zijn natuurlijk van harte welkom!
Gr. Jeroen
Je kan natuurlijk ook volgers proberen binnen te halen he.
Gewoon door neer te zetten: Hoe je ook zo van #munten #verzamelen? @munthunter of www.munthunter.com
Zo iets je kan het gek bedenken
Gewoon door neer te zetten: Hoe je ook zo van #munten #verzamelen? @munthunter of www.munthunter.com
Zo iets je kan het gek bedenken
En waar vul ik dat in?
Gewoon een twitter bericht maken zoals die andere.Munthunter schreef:En waar vul ik dat in?
Met die # dan komt dat in een bepaalde groep te staan van andere mensen die dat ook doen.
er zijn ook mensen die daar op zoeken enzo.
en als ze dan jou tweet lezen kunnen ze kijken op die site of drukken op de link die er dan in komt