hallo
is er iemand die de mevius of zo in een exel bestand heeft staan?
ik bedoel de nederlandse munten in een exel bestand en je erna kan aanduiden welke je hebt en in welke kwaliteid.
zodat ik die kan gebruiken op mijn pc.
groetjes
jan tomat
exel bestand nederlandse munten?
Re: exel bestand nederlandse munten?
Zijn we mee bezig en komt straks in de forumservicerubriek.
Gr. Jeroen
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Senior lid
Jan,
Stuur even een mailtje naar me met je e-mailadres, dan zal ik je mijn 'overzichtje' sturen.
Stuur even een mailtje naar me met je e-mailadres, dan zal ik je mijn 'overzichtje' sturen.
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Club van 2304!
-
- Volledig lid
Die lijst heb ik (bijna volledige Mevius digitaal). Komt als het goed is binnenkort in de muntenservice te staan. Als je me even een mailtje of PB-tje stuurt zal ik je de bestanden in Excel wel toesturen.
Verzamelaar van: guldens, euromunten, wereldmunten, wereldbiljetten, notgeld, numismatische literatuur, alles met afbeeldingen van geld erop en tot slot monopolyspellen.
Inderdaad zijn we/ze met jouw lijst bezig Marten. Wist niet of je het prettig vond als ik je naam er bij gezet had.Marten van Leerdam schreef:Die lijst heb ik (bijna volledige Mevius digitaal). Komt als het goed is binnenkort in de muntenservice te staan. Als je me even een mailtje of PB-tje stuurt zal ik je de bestanden in Excel wel toesturen.
Maar bij deze!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!