http://www.ruud87.nl/
Zeer goedkoop en alles word netjes afgeleverd (HB munthouders, unc setjes in een schuif)
Hij is/was denk ik bezig met zijn site, want eerder stonden van alle landen de unc setjes en losse munten er ook op, nu even niet;)
L.
Euromunten > RUUD87
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
-
- Lid
Euromunten > RUUD87
2euro cc en Coincards NL
Re: ruud87
Kwa goedkoopheid vind ik het nog wel meevallen en kwa aanbod valt het iets tegen.
Maar ik zou zeker de site in de gaten houden, bedankt
Maar ik zou zeker de site in de gaten houden, bedankt
-
- Lid
Aanbod is afgelopen weekend iets aangepast, mischien komt het nog terug...
Ik ben net nieuw in dit wereldje, maar vond dit al aardig goedkoop. Zou jij mij misschien een site/adres kunnen geven waar ze nog goedkoper zijn? Ben wel benieuwd!
L.
Ik ben net nieuw in dit wereldje, maar vond dit al aardig goedkoop. Zou jij mij misschien een site/adres kunnen geven waar ze nog goedkoper zijn? Ben wel benieuwd!
L.
2euro cc en Coincards NL
Voor goedkope prijzen moet je bij Ebay bieden en hopen dat je wint maar kwa handelaren vind ik http://www.demuntenverzamelaar.nl een van de goedkopere.
Verzamelt 2 Euro cc en (zilveren) verzamelaarsmunten Euro.
Hoi allemaal,
Vanaf nu ben ik ook actief op dit forum.
Zo rond half februari heb ik besloten om mijn assortiment in te korten. Het was voor mij ondoenlijk om de handelaarsprijzen van alle landen, alle jaartallen en alle muntjes bij te houden. Bovendien was 90 procent van mijn orders enkel 2-euromunten commemoratief.
Het aanbod van mij is dus alle 2-euromunten commemoratief en populaire jaarsets (te weten Slovenie, Cyprus, Malta, Slowakije en Estland)
Met vriendelijke groeten,
RUUD87
Vanaf nu ben ik ook actief op dit forum.
Zo rond half februari heb ik besloten om mijn assortiment in te korten. Het was voor mij ondoenlijk om de handelaarsprijzen van alle landen, alle jaartallen en alle muntjes bij te houden. Bovendien was 90 procent van mijn orders enkel 2-euromunten commemoratief.
Het aanbod van mij is dus alle 2-euromunten commemoratief en populaire jaarsets (te weten Slovenie, Cyprus, Malta, Slowakije en Estland)
Met vriendelijke groeten,
RUUD87
Lycos schreef:http://www.ruud87.nl/
Zeer goedkoop en alles word netjes afgeleverd (HB munthouders, unc setjes in een schuif)
Hij is/was denk ik bezig met zijn site, want eerder stonden van alle landen de unc setjes en losse munten er ook op, nu even niet;)
L.
website: www.ruud87.nl
e-mail: info@ruud87.nl
Dé website voor ALLE 2-euromunten commemorative én populaire jaarsets.
Tot snel!
e-mail: info@ruud87.nl
Dé website voor ALLE 2-euromunten commemorative én populaire jaarsets.
Tot snel!