Rubriek voor volledige leden

Hier worden veel gestelde vragen geplaatst of vragen die wellicht anderen kunnen helpen.
Dick
Superlid
Superlid

Re: Nieuwe rubriek voor ereleden

Bericht door Dick »

Munthunter schreef:
Dick schreef:Ik haal erg veel informatie van dit forum, maar voordat ik mijzelf een downlid mag noemen ben ik wel een tijdje verder.
Ik ben bang dat tegen die tijd dat ik zover ben ik letterlijk en figuurlijk een downlid ben.

Groetjes
Dick
Hoi Dick,

Je kunt je gewoon aanmelden en gezien je (nu nog kleine) aantal bijdragen aan het forum, zal ik echt niet moeilijk doen. Ik had dit eerder ook al ergens geschreven. het is echter een beetje vervelend als men enkel om deze zaken te halen op het fourm registreerd en daarna nooit meer actief deel neemt. Vandaar deze keuze.

Ik zie dus geen probleem dat je je aanmeldt en ik zal je dan ook toelaten tot de groep ereleden.

Gr. Jeroen
Jeroen.

Bij deze wil ik je bedanken voor dit gebaar en ik zal proberen in de toekomst meer deel te nemen aan bepaalde zaken die zich op dit forum voordoen.

Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Ik heb je aan de groep toegevoegd, dus je kunt er in :knipoog:

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door grivnagozer »

Als moderator van Munthunter-forum heb ik dhr. Lionel Sluijter leren kennen op het gebied van VOC-muntslag in het voormalige Nederlands Indië.

Na een kort ziekbed is Lionel op 16 februari 2011 overleden. Details over de uitvaart in Amsterdam is geplaatst op zijn eigen blog.

Gecondoleerd namens Grivnagozer en het numismatisch forum Munthunter aan hem die hem gekend hebben.

Gezien de inhoud van zijn berichtgeving vindt ik dat hij alhier zijn ereplaats postuum heeft verdiend.
tja..
Knaakkie Nederland
Lid
Lid

Re: Rubriek voor volledige leden

Bericht door Knaakkie »

Goed plan....ook beetje kaf van het koren scheiden :)

Terug naar “Veel gestelde vragen FAQ”