Munthandel Ritmeester

Plaats hier een bericht om een munten- en bankbiljettenhandelaren te promoten.
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Re: Munthandel Ritmeester

Bericht door janssenfrank »

Nou ja, ik wacht het maar af. Het ging maar om een paar muntjes en qua geld was het ook maar iets van een paar euro. Dus als ik ze nog krijg is het fijn, maar mocht het niet zo zijn, dan overleef ik dat ook wel. Ik heb hem in ieder geval een negatieve feedback gegeven, want ik vind het zeker voor een munthandel niet juist als er geen reactie komt op e-mails.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
munt9490 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door munt9490 »

reageert die ook niet op bellen ?
Euromunten, €2 cc, Guldens wilhelmina en eerder, wereld munten
Lotus07
Superlid
Superlid

Bericht door Lotus07 »

Heb al een keer of 2 wat besteld bij de handelaar en alles kwam in perfecte staat aan, zonder problemen!
Zeker betrouwbaar, deze handelaar! :)
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

Lotus07 schreef: Zeker betrouwbaar, deze handelaar! :)
blijkbaar toch niet meer ;)
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Nog steeds niks gehoord of gezien...

In de afgelopen drie maanden is er 5 keer negatieve feedback gegeven. Het gaat er steeds om dat mensen niks ontvangen of het verkeerde ontvangen, en vervolgens niks meer horen.

Nu is de shop opeens gesloten. Telefonische bereikbaarheid is er ook niet. Hopelijk zit hij zich ergens in een hoekje heel diep te schamen.

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Apart, zie ook een behoorlijke verwaarloosde site/webshop met beursagenda van 2013 op de index...

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Ik weet niet of het wel zo apart is. Je hoort wel vaker dat malafide lieden opeens met de noorderzon vertrokken zijn...

Diocol Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Diocol »

Hij was gewoon aanwezig tijdens de dag van de munt
Mooie Muntjes Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Mooie Muntjes »

Jammer dat veel sites niet goed worden bijgehouden. Een fysieke winkel houdt je toch ook netjes en up to date? Het is slechte reclame voor webwinkels.... En niet reageren op vragen/verzoeken behoeft geen verdere uitleg....
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

dit zegt me wel genoeg:

We doen onze best alle orders vandaag 5 juni af te ronden en te versturen. Dan sluiten we nu weer even door drukte met andere activiteiten.

:thumb down:
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Het blijft negatieve feedback regenen bij Ritmeester. Vandaag werd ik door een andere catawiki gebruiker opgeroepen om aangifte te doen wegens oplichting. Ook hij had bij Ritmeester besteld en niks meer gehoord en hij had een lijstje met namen van andere gedupeerden en ook het bedrag. Bij elkaar toch nog een kleine 2000 euro.... Ook is er al opgeroepen om Ritmeester van catawiki te bannen.

Ik zou iedereen aanraden niks meer bij Ritmeester te bestellen. Best kans dat hij nog deze week de handel gaat dichtgooien.

sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door sgtravel »

Zo te zien staat hij ook op de muntmanifestatie, wellicht kun je daar vragen hoe het zit met je bestelling !!
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

sgtravel schreef:Zo te zien staat hij ook op de muntmanifestatie, wellicht kun je daar vragen hoe het zit met je bestelling !!
Ik weet nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga, zal ik zeker ook even bij zijn kraam langslopen. :LoneRanger:

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Als er zoveel ellende en klachten over hem zijn dan zou het me verbazen als hij daar zijn gezicht laat zien.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Ik ken zijn gezicht niet, maar als bepaalde mensen hem tegenkomen zal niemand zijn gezicht nog herkennen.

Ik heb zelf geen zin om veel stampij te maken om die paar euro, maar ik wil de mensen wel waarschuwen op te passen met hem.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Mij zal het een rotzorg zijn want ik heb niets met hem te maken of iets bij hem uitstaan. Ik vind het veel erger voor diegenen die zijn benadeeld en als het er echt veel zijn dan zal niemand hem daar zien in Houten. Als hij mensen heeft belazerd dan zal het inschrijfgeld hem ook een rotzorg zijn lijkt me.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
bernard3 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door bernard3 »

Kees Ritmeester was een betrouwbare munthandelaar. Ik heb in het verleden geregeld munten bij hem besteld - en altijd goed ontvangen. Op mijn laatste bestelling (zeker 5 jaar geleden overigens) heb ik meerdere weken moeten wachten, terwijl het producten waren die volgens de site gewoon op voorraad waren. Na telefonisch contact werd ik afgesnauwd en kreeg ik allerhande smoesjes te horen, hij had zijn pols gekneusd etc. Uiteindelijk heb ik de munten toch ontvangen, maar je kunt wel raden dat ik er daarna nooit meer iets besteld heb.

Kortom, Frank, ik kan Kees ook zeker niet aanbevelen, maar hij is in ieder geval geen beroepsoplichter. Ik hoop dat je je munten alsnog krijgt.

Bernard
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Ik zie dat Kees op 11 september nog items aan heeft geboden op Catawiki dus hij zit nog midden in de muntenwereld.

Maar goed de verhalen hierboven zijn niet voor de poes. Ik heb hem vorig jaar in zijn stand zien staan op de Muntmanifestatie en denk dat hij er zaterdag gewoon bij is. Vorig jaar maakte de heer Ritmeester zich opzichtig boos/druk ten op zichte van een medewerker van de KNM in het bijzijn van diverse beursbezoekers. Dat lijkt mij als handelaar niet erg handig. Ik ken Kees persoonlijk alleen maar van zien op beursen en via zijn aanwezigheid op een ander forum.

Een webwinkel bijhouden zal best wat werk zijn, maar zijn webshop http://www.rotterdammer.net is simpelweg ernstig verwaarloosd en zou mij als geïnteresseerde koper direct afschrikken. Qua euro-items is Ritmeester ook al in gebreke en de prijzen die hij vraagt zijn dermate hoog dat ik niet denk dat hij hier veel van verkoopt.

Ik heb al vaker geroepen dat elke flapdrol een online winkel kan openen, daar is niet heel veel voor nodig. Toch is het afhandelen van orders en het opzetten en bijhouden van je shop iets waar je wel wat energie en tijd in al moeten steken. Lukt je dat niet om welke reden dan ook, dan blijf je uiteraard netjes tegen je klanten, maar kun je het beste de boel tijdelijk, of definitief sluiten.

Ik weet niet wat er bij Kees speelt, maar gezien hij her en der toch zaken aanbiedt en dus actief aanwezig is, is het wellicht toch slim om op de Muntmanifestatie eens een praatje met hem te maken. Vraag waarom hij je aan het lijntje houdt, niets levert en wel int, grof getaald is als hij ergens op aangesproken wordt, problemen niet oplost of laat oplossen. Ik neem aan dat een weldenkend mens daar een antwoord op heeft, zeker als hij de 'ballen' heeft om zich te laten zien op de Muntmanifestatie.

Ben benieuwd!

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Terug naar “Munten- en bankbiljettenhandelaren”