Euro's: Muntvoordeel
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Euro's: Muntvoordeel
Ik wil graag beginnen met het sparen van UNC euro munten.
Nu kwam ik via marktplaats een advertentie tegen van een handelaar die al 2 jaar actief is, maar nu aan het opruimen is.
De advertentie linkt door naar de website: www.muntvoordeel.nl
De prijzen zijn hier inderdaad een stuk voordeliger dan een gemiddelde shop die ik tegen kom.
Heeft iemand ervaring met deze handelaar? en is hier kopen betrouwbaar?
Nu kwam ik via marktplaats een advertentie tegen van een handelaar die al 2 jaar actief is, maar nu aan het opruimen is.
De advertentie linkt door naar de website: www.muntvoordeel.nl
De prijzen zijn hier inderdaad een stuk voordeliger dan een gemiddelde shop die ik tegen kom.
Heeft iemand ervaring met deze handelaar? en is hier kopen betrouwbaar?
Re: Euro's: Muntvoordeel
Ik heb 2x een grote bestelling bij hem gedaan eenmaal een gehele set van 10 jaar EMU en een hele set van het VvR. Beide setjes keurig verpakt ontvangen in een zeer nette staat en ook nog eens redelijk snel.
Jammer dat deze persoon stopt want het is zeker een zeer goede handelaar
Bedankt voor de vlotte reactieGible schreef:Ik heb 2x een grote bestelling bij hem gedaan eenmaal een gehele set van 10 jaar EMU en een hele set van het VvR. Beide setjes keurig verpakt ontvangen in een zeer nette staat en ook nog eens redelijk snel.
Ik was ook van plan om een grote bestelling te doen, maar kon verder weinig vinden over deze handelaar.
Hij is zeker te vertrouwen
Ik heb er nooit iets besteld maar heb vaak goede berichten van hem gehoord. Hij stopt er inderdaad mee, waarom weet ik niet. Gible is er inderdaad heel tevreden over.
Voordat je gaat bestellen zou ik alle verkopers op MP met elkaar vergelijken wie het goedkoopste is als het je daarom gaat. En dan bedoel ik geen verkoper die af en toe een muntje te koop heeft staan maar eentje die meerdere munten te koop heeft.
Bestel niets bij Coins4You op MP want wat hij te koop heeft staan zijn penningen en geen munten. De advertentie lijkt lucratief maar is pure oplichterij als je munten zoekt.
Gr. Alfred
Voordat je gaat bestellen zou ik alle verkopers op MP met elkaar vergelijken wie het goedkoopste is als het je daarom gaat. En dan bedoel ik geen verkoper die af en toe een muntje te koop heeft staan maar eentje die meerdere munten te koop heeft.
Bestel niets bij Coins4You op MP want wat hij te koop heeft staan zijn penningen en geen munten. De advertentie lijkt lucratief maar is pure oplichterij als je munten zoekt.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Bedankt voor de raad
ik heb inderdaad marktplaats en andere websites afgesurft om prijzen te vergelijken.
De prijzen die ik nu krijg van muntvoordeel.nl zijn zeker voordelig, maar dat komt denk ik enkel omdat
hij er binnenkort mee stopt.
Ik ben benieuwd wanneer alles binnen is. Het is nu natuurlijk kerst, dus het kan wel even duren.
ik heb inderdaad marktplaats en andere websites afgesurft om prijzen te vergelijken.
De prijzen die ik nu krijg van muntvoordeel.nl zijn zeker voordelig, maar dat komt denk ik enkel omdat
hij er binnenkort mee stopt.
Ik ben benieuwd wanneer alles binnen is. Het is nu natuurlijk kerst, dus het kan wel even duren.
Hij is een van de voordeligste Elke munt krijg je apart verpakt in een bubbeltjes envelop. Als je het als aangetekend laat versturen krijg je het netjes in een pakketje.
Edit: Niet bij 17 munten 17 enveloppen maar 17x apart verpakt in EEN envelop.
Edit: Niet bij 17 munten 17 enveloppen maar 17x apart verpakt in EEN envelop.
Laatst gewijzigd door Daniël op 25 dec 2010, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus als je de serie "Verdrag van Rome" besteld krijg je 17 evelopen door de busGible schreef:Elke munt krijg je apart verpakt in een bubbeltjes envelop
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Nee ik bedoel niet 17 enveloppen maar in de envelop apart verpaktsgtravel schreef:Dus als je de serie "Verdrag van Rome" besteld krijg je 17 evelopen door de busGible schreef:Elke munt krijg je apart verpakt in een bubbeltjes envelop
Toenet weer een bestelling gedaan, tot eind dit weekend is hij volgens mij nog actief met deze website. Althans dat dacht ik te lezen op Marktplaats.
Inderdaad een betrouwbare handelaar/webwinkel.
Jammer dat ze er mee gaan stoppen.
Gr. Jeroen
Jammer dat ze er mee gaan stoppen.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Klopt, daarom zal het wat goedkoper zijn.Gible schreef:Toenet weer een bestelling gedaan, tot eind dit weekend is hij volgens mij nog actief met deze website. Althans dat dacht ik te lezen op Marktplaats.
Ik heb in ieder geval een hoop extra erbij besteld voor mijn collectie ik ben zeer benieuwd, en kan bijna niet wachten
Het geeft in ieder geval een stuk rust dat jullie al veel goede ervaringen hebben.
Het gaat zeker goed komen, kan natuurlijk wat langer duren i.v.b. met de kerst maar je kan er wel rekening mee houden dat je het volgende week binnen hebt
Het staat nu ook op de site:
Welkom bij MuntVoordeel.nl
Wij gaan stoppen en houden daarom een gigantische opheffingsuitverkoop! Profiteer daarom tot het einde van het jaar van de lage prijzen!
Nog maar 2 dagen!!!
Dit topic kan dicht, website gesloten!
Kan hij in zijn geheel weg denk ik, of niet?
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!