wilhelmina medaille schoon
Moderator: koiboyke
-
- Volledig lid
wilhelmina medaille schoon
hoi allemaal deze dame eergister gevonden op een stortplaatsje heb hem in 2 dagen redelijk schoon gekregen doe er ook niks meer aan hierbij de foto`s
1032/ 25 jaar jubileum Wilhelmina - 1923 - Vz/Buste van Wilhelmina met opgestoken haar n.l.; gesigneerd met initialen JCW; WILHELMINA KON.DER.NED. Kz/oranjeboom op cirkel met pijlenbundel; ORANJE BOVEN 6 SEPTEMBER 1898-1923 - Ae 60mm. - Zeer Fraai (TTB)
bron en foto`s fleur de coin.be
1032/ 25 jaar jubileum Wilhelmina - 1923 - Vz/Buste van Wilhelmina met opgestoken haar n.l.; gesigneerd met initialen JCW; WILHELMINA KON.DER.NED. Kz/oranjeboom op cirkel met pijlenbundel; ORANJE BOVEN 6 SEPTEMBER 1898-1923 - Ae 60mm. - Zeer Fraai (TTB)
bron en foto`s fleur de coin.be
tussen zoeken en vinden zit een groot verschil
Hij is prachtig geworden.
Het lijkt wel of hij nooit in de grond heeft gezeten.
Het lijkt wel of hij nooit in de grond heeft gezeten.
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
-
- Volledig lid
-
- Volledig lid
dank je wel voor de reactie`s heb de medaille schoongemaakt met pure amonia en borstelen met een kortgeknipte tandenborstel zit wat werk in maar het resultaat mag er zijn er stond een prijs van 95 euro bij dus tog wel iets waar er weinig van zijn als ik die prijs zo zie
tussen zoeken en vinden zit een groot verschil
Zie reaktie van Marco van 6:43Munthunter schreef:Mooie vondst Marco!
Maar hoe heb je hem zo mooi gekregen?
Gr. Jeroen
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Volledig lid
Re: wilhelmina medaille schoon
Ik heb thuis een zelfde exemplaar. Is er iemand die mij meer over deze penning ??? kan vertellen.