Onderstaand stuk heb ik afgelopen week aan mijn collectie mogen toevoegen.
De ene helft werd destijds door het bankkantoor vernietigd, de andere ging terug naar de inzender.
Je hebt gelijk lon hiervoor heb ik mijn zonnebril niet nodig, maar wel een mooie aanwinst. Ik heb wel een keer een geknipte valse gulden van willem 2 op een veiling van de NMV voorbij zien komen met nog een instempeling. Voor de liefhebbers heeft de NMV deze keer een hele serie overzeese proofmunten.
verzamelaar betere zeldzamere provinciale munten en andere numismatische curiosa
rtholen schreef:Onderstaand stuk heb ik afgelopen week aan mijn collectie mogen toevoegen.
De ene helft werd destijds door het bankkantoor vernietigd, de andere ging terug naar de inzender.
Heb je ook alle 4 de in en bij-elkaar passende 'kwartjes' die voor de Antillen geknipt werden van één Michaut Willem I gulden?
Rondomons had ze een tijdje geleden liggen...maar ze zijn nu weg...
Groet, Robin
(ook gek op afwijkende guldens)
Laatst gewijzigd door Robin op 15 jun 2010, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Die zou (den) ook echt leuk zijn voor je vitrine, toch?!
Ik houd de zwaar gesnoeide Nijmegen voor je warm...
Groet, Robin.
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..