Ja dat is een goeieMartin schreef:Op dezelfde manier waaop men de 'eerste steen' van een huis ook midden in een pui kan metselen .Dick schreef:Hoe kan het dat de 5 euro WNF munt vanaf 12 september op het postkantoor te verkrijgen is als ze pas de 12e beginnen met het slaan ?
Marvin
Nederland 2011
Moderator: euromunter
-
- Superlid
Re: Nederland 2011
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
-
- Senior lid
Ze beginnen om 00.00 uur met slaan op 12 september en hebben rond 12.00 's middags een voldoende aantal klaar en met de snelle koeriersservice van TNT Post worden de munten om 16.00 uur aangeboden op alle postkantoren in Nederland.Dick schreef:Ja dat is een goeieMartin schreef:Op dezelfde manier waaop men de 'eerste steen' van een huis ook midden in een pui kan metselen .Dick schreef:Hoe kan het dat de 5 euro WNF munt vanaf 12 september op het postkantoor te verkrijgen is als ze pas de 12e beginnen met het slaan ?
Marvin
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Club van 2304!
-
- Globale moderator
KNM schreef:
Eerste Dag Uitgifte 50 Jaar WNF Vijfje
Maandag 12 september wordt de Eerste Slag van de nieuwe herdenkingsmunt ’50 Jaar WNF’ verricht. Uitsluitend op deze dag is een zeer unieke uitgifte van het 50 Jaar WNF Vijfje verkrijgbaar: de Eerste Dag Uitgifte.
Waar: Leidseweg 90 te Utrecht, hoofdingang van het Muntgebouw
Tijd: 16:30 tot 18:30 (zolang de voorraad strekt)
Adres: Leidseweg 90 te Utrecht, hoofdingang van het Muntgebouw (Geldmuseum)
Oplage: 2011
Kosten: slechts €10,-
Betaalmogelijkheden: contant en pin
Maximaal 1 per persoon!
groeten Paul
Ben vanavond even bij mijn vaste muntenleverancier op bezoek geweest een een aantal mooie munten aangeschaft die ik nog niet in mijn verzameling had.
Waaronder dus ook de 5 euro 50 jaar WNF proof.
Wat een schitterend mooie munt is dit zeg, ik had hem in coincard al gezien maar als je dan de proofmunt in handen hebt.........geweldig!!!
Vandaar een compliment aan de KNM
Peter.
Waaronder dus ook de 5 euro 50 jaar WNF proof.
Wat een schitterend mooie munt is dit zeg, ik had hem in coincard al gezien maar als je dan de proofmunt in handen hebt.........geweldig!!!
Vandaar een compliment aan de KNM
Peter.
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld.
-
- Globale moderator
Groeten Paul
-
- Senior lid
Ze schijnen die dingen ondanks de zeer lage oplage niet kwijt te worden.euromunter schreef:
Groeten Paul
123
Afgelopen week zijn 2 collega's van me met pensioen gegaan. Om een leuk afscheidscadeau te geven heeft iedereen de mogelijkheid gehad om een kaart te tekenen en geld in een envelop te gooien. Na het tellen van de pegels viel het me gewoon op dat er bij de bijna 200 2 euromunten geen enkele Erasmus munt aanwezig was. Ik vraag me af waar al die munten gebleven zijn? Ik heb er zelf maar 14 maar volgens mij heeft Paul ze allemaal achtergehouden.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
ik had er 21 en waarom weet ik dit zo goed,,,omdat ik net al mijn cc munten heb weggegeven aan iemand die ze allemaal wou hebben,,,allé betaald hé 2 euro voor 2 euro.
heb er geen tijd meer voor en daardoor had ik ze allemaal eens geteld om te zien wat ik zoal allemaal had en het was veel,,veel te veel.
vandaag overigens nog een italiaan terug gekregen namelijk boccacio,,,als je de cc munten niet moet hebben krijg je er altijd meer in je handen
heb er geen tijd meer voor en daardoor had ik ze allemaal eens geteld om te zien wat ik zoal allemaal had en het was veel,,veel te veel.
vandaag overigens nog een italiaan terug gekregen namelijk boccacio,,,als je de cc munten niet moet hebben krijg je er altijd meer in je handen
groetjes Luc
Gestopt met verzamelen? Jammer van de Erasmus munten, zo'n 20 stuks had ik graag overgenomen.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
niet gestopt met verzamelen maar wel met de cc munten, nog enkel unc munten
mvg luc
mvg luc
groetjes Luc
-
- Globale moderator
Ik heb een gecirculeerde in de verzameling, en alle gevonden dubbelen gaan via de bank weer de circulatie in.
Ik heb ook nog een exemplaar in zo een ronde capsule, volgens mij UNC van de actie 2 euro voor 2 euro bij de KNM.
Gr, Stephan
Ik heb ook nog een exemplaar in zo een ronde capsule, volgens mij UNC van de actie 2 euro voor 2 euro bij de KNM.
Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
-
- Globale moderator
Een ontwerp wat het niet heeft gehaald...
"Nederland en schilderkunst" Groeten Paul
"Nederland en schilderkunst" Groeten Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.