Peter.
Moderator: euromunter
Munthunter schreef:Ach er is vraag naar en een slimme handelaar (Theo Peters uit Amsterdam) die dergelijke setjes (laat maken) maakt onder een andere naam namelijk Batavian Coin Company, Heiloo ► http://www.bataviancoincompany.com
Van mij hoeven de on-officiële uitgiften ook niet, maar heb toch twee geboortestjes aangeschaft van 2008 en 2010, gewoon om de jongens ook aan het verzamelen te krijgen, als ze zover zijn.
Gr. Jeroen
Ik heb ook voor mijn twee kleinzoons een Nederlands (!) geboortesetje van de KNM gekocht, in 2005 en 2007 - uit dezelfde reden als Jeroen ...Munthunter schreef: Van mij hoeven de on-officiële uitgiften ook niet, maar heb toch twee geboortestjes aangeschaft van 2008 en 2010, gewoon om de jongens ook aan het verzamelen te krijgen, als ze zover zijn.
Gr. Jeroen
Reinier schreef:Bovenstaande uitgiftes vind altijd zo onzinnig. Een serie munten in 10 soorten verpakkingen uitgeven.
Wat hebbem we nu al niet:
HCF, BU, huwelijk, geboorte, DagvdMunt, themaset.
En dan hebje in die sets weer keus tussen allerlei soorten penningen dr bij , in goud zilver of bi-colour![]()
Dikke commercie
Als er vraag naar is, speelt de commercie er dus op in! Dus niet echt onzin naar mijn mening...Reinier schreef:Bovenstaande uitgiftes vind altijd zo onzinnig. Een serie munten in 10 soorten verpakkingen uitgeven.
Wat hebbem we nu al niet:
HCF, BU, huwelijk, geboorte, DagvdMunt, themaset.
En dan hebje in die sets weer keus tussen allerlei soorten penningen dr bij , in goud zilver of bi-colour![]()
Dikke commercie
Algemene voorwaaren schreef: Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder
opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na
ontvangst van het product door of namens de consument.