Nederland 2011
Moderator: euromunter
Re: Nederland 2011
Ik heb er 5 minuten geleden 1 besteld en betaald
Peter.
Peter.
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld.
En nu issie er weer.
Nu kap ik met dit soort berichten dus wees snel!
Nu kap ik met dit soort berichten dus wees snel!
ja hoor ook 1 besteld koopje als je de aanbieding ziet hier op het forum.
Groet Marinus
Groet Marinus
-
- Globale moderator
Huwelijksset 2011, géén uitgifte van de KNM. De set bevat de 1 cent t/m 2 euro, afkomstig uit de muntrolpakketten.
Geboorteset Jongen 2011, géén uitgifte van de KNM. De set bevat de 1 cent t/m 2 euro, afkomstig uit de muntrolpakketten.
Geboorteset Meisje 2011, géén uitgifte van de KNM. De set bevat de 1 cent t/m 2 euro, afkomstig uit de muntrolpakketten.
Uitgifte van deze sets is in juni.
Groeten Paul
Geboorteset Jongen 2011, géén uitgifte van de KNM. De set bevat de 1 cent t/m 2 euro, afkomstig uit de muntrolpakketten.
Geboorteset Meisje 2011, géén uitgifte van de KNM. De set bevat de 1 cent t/m 2 euro, afkomstig uit de muntrolpakketten.
Uitgifte van deze sets is in juni.
Groeten Paul
Bovenstaande uitgiftes vind altijd zo onzinnig. Een serie munten in 10 soorten verpakkingen uitgeven.
Wat hebbem we nu al niet:
HCF, BU, huwelijk, geboorte, DagvdMunt, themaset.
En dan hebje in die sets weer keus tussen allerlei soorten penningen dr bij , in goud zilver of bi-colour
Dikke commercie
En dan hebje in die sets weer keus tussen allerlei soorten penningen dr bij , in goud zilver of bi-colour
Dikke commercie
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
Ach er is vraag naar en een slimme handelaar (Theo Peters uit Amsterdam) die dergelijke setjes (laat maken) maakt onder een andere naam namelijk Batavian Coin Company, Heiloo ► www.bataviancoincompany.com
Van mij hoeven de on-officiële uitgiften ook niet, maar heb toch twee geboortestjes aangeschaft van 2008 en 2010, gewoon om de jongens ook aan het verzamelen te krijgen, als ze zover zijn.
Gr. Jeroen
Van mij hoeven de on-officiële uitgiften ook niet, maar heb toch twee geboortestjes aangeschaft van 2008 en 2010, gewoon om de jongens ook aan het verzamelen te krijgen, als ze zover zijn.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Munthunter schreef:Ach er is vraag naar en een slimme handelaar (Theo Peters uit Amsterdam) die dergelijke setjes (laat maken) maakt onder een andere naam namelijk Batavian Coin Company, Heiloo ► http://www.bataviancoincompany.com
Gr. Jeroen
En ik heb de Nijntje geboorteset 2010 gekocht voor mijn dochtertje.
Maar dat is volgens mij wel een officiele uitgave...
Gr. Guido
Verzamelt 2 Euro cc en (zilveren) verzamelaarsmunten Euro.
-
- Moderator
Ik heb ook voor mijn twee kleinzoons een Nederlands (!) geboortesetje van de KNM gekocht, in 2005 en 2007 - uit dezelfde reden als Jeroen ...Munthunter schreef: Van mij hoeven de on-officiële uitgiften ook niet, maar heb toch twee geboortestjes aangeschaft van 2008 en 2010, gewoon om de jongens ook aan het verzamelen te krijgen, als ze zover zijn.
Gr. Jeroen
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf
-
- Senior lid
Reinier schreef:Bovenstaande uitgiftes vind altijd zo onzinnig. Een serie munten in 10 soorten verpakkingen uitgeven.
Dikke commercie
Maar het lijkt erop dat ze genoeg kwijt raken zodat ze er wat aan verdienen. Dus genoeg navraag is er na zo een soort producten......
123
Nijntje sets zijn inderdaad wel van de KNM
Ik moet nog een meisjes en jongens setje hebben van 2007 en 2009 voor mijn kleinkinderen. Komt nog wel denk ik, opa moet eerst zijn euromunten allemaal bestellen, en kampgeld natuurlijk.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Globale moderator
Als er vraag naar is, speelt de commercie er dus op in! Dus niet echt onzin naar mijn mening...Reinier schreef:Bovenstaande uitgiftes vind altijd zo onzinnig. Een serie munten in 10 soorten verpakkingen uitgeven.
Dikke commercie
Ook zal er aan het einde van het jaar weer een Kerstset verschijnen, ook géén officiële uitgifte van de KNM.
Groeten Paul
Ik heb vandaag de coincard en de circulatiemunt ook ontvangen, maar wat mij opviel is dat er 'roestige' vlekjes op de munt in coincard zitten. Hebben meerdere mensen hier last van? Ik denk dat ik maar een mailtje naar de KNM stuur, want dit is toch zonde...
Zie de bijlage voor een foto.
Bernard
Zie de bijlage voor een foto.
Bernard
Nee, nergens last van. Ik zou wel reclameren bij de KNM want voor die prijs mag je toch iets beters verwachten.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ik heb een perfecte munt in de coincard, Bernard ik zou zeker een mailtje sturen naar de knm moet niet kunnen voor die prijs.
Peter.
Peter.
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld.
-
- Senior lid
En als ze niks willen doen, waar ik niet van uit ga, kan je de munt nog terug sturen en het geld terug vragen volgens de voorwaarden.
http://www.knm.nl/CmsData/FCKUploads/fi ... rg_KNM.pdf
http://www.knm.nl/CmsData/FCKUploads/fi ... rg_KNM.pdf
Algemene voorwaaren schreef: Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder
opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na
ontvangst van het product door of namens de consument.
123
-
- Lid
Terug sturen gaat via een antwoordnummer, staat op de achterzijde van de factuur. Je krijgt dan een nieuwe. Mijn coincard is beschadigd, gaat ook retour.
Dick
Dick
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een mailtje (met foto) naar de KNM gestuurd. Wel handig dat ze een antwoordnummer hebben, hoef ik ook de verzendkosten niet terug te vragen. Ik heb natuurlijk liever geen geld retour, omdat de coincard inmiddels een stuk duurder is dan 10 euro.
Ik ga er inderdaad vanuit dat een groot bedrijf als de Nederlandse Munt daar niet moeilijk over doet.
Bernard
Ik ga er inderdaad vanuit dat een groot bedrijf als de Nederlandse Munt daar niet moeilijk over doet.
Bernard
Ze hebben zo lopen zweten en die druppels zijn toen in de coincard gevallen en toen is de munt erin gedaan...
Nee ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe dit kan, ik heb de mijne in perfecte staat ontvangen. Wel zou ik als ik de andere was even iets op die open achterkant plakken
Nee ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe dit kan, ik heb de mijne in perfecte staat ontvangen. Wel zou ik als ik de andere was even iets op die open achterkant plakken
-
- Globale moderator
Hebben ze toch weer een zak gevonden, wellicht hebben ze ook ergens nog en zak met proofmunten liggen.
In iedergeval mooi voor de mensen die de coincard nog niet hebben kunnen kopen
In iedergeval mooi voor de mensen die de coincard nog niet hebben kunnen kopen
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
-
- Lid
Thanks, heb er gelijk 1 besteld.
mvg Bouwe
mvg Bouwe
-
- Globale moderator
De 2 euromunt in UNC-kwaliteit was vanochtend eerder ook nog te bestellen, inmiddels alweer niet. Misschien hebben velen de coincard met de 2 euro in UNC-kwaliteit besteld. Zullen hier en daar toch wel familieleden zijn die ook de coincard willen hebben
groeten Paul
11:07: de 2 euro UNC is weer te bestellen, lag nog een zakje achter de balie
groeten Paul
11:07: de 2 euro UNC is weer te bestellen, lag nog een zakje achter de balie
Ik weet niet wat ze allemaal aan het rommelen zijn, maar in het begin van de middag heb ik zowel de coincards (2) als 2 losse euro's besteld. Toen wat later een vriend er op attendeerde waren de losse munten niet meer te bestellen, enkel de coincards. heeft hij voor zichzelf dus enkel de coincards besteld. Wat later kijkt hij weer, kan hij wél de losse munten bestellen.
Coincards zijn er ook tussentijds twee keer af geweest en nu volgens mij definiteif UITVERKOCHT.
Ik heb er nu dus (dankzij SGTravel) 1 voor mij, en dankzij een of ander iemand elders nog twee bij kunnen bestellen voor de verzameling die ik alvast bijhoudt voor mijn twee jongens.
En dat alles dankzij de oplettendheid en het berichtje van Euromunter, grote klasse Paul
Gr. Jeroen
Coincards zijn er ook tussentijds twee keer af geweest en nu volgens mij definiteif UITVERKOCHT.
Ik heb er nu dus (dankzij SGTravel) 1 voor mij, en dankzij een of ander iemand elders nog twee bij kunnen bestellen voor de verzameling die ik alvast bijhoudt voor mijn twee jongens.
En dat alles dankzij de oplettendheid en het berichtje van Euromunter, grote klasse Paul
Gr. Jeroen
Door KNM heb ik bevestigd gekregen dat het aantal Erasmus munten dat ze zelf ongecirculeerd verkopen, samen met het handelaarscontingent ongeveer 200.000 bedraagt.
Het totaal aantal UNC munten is dus behoorlijk laag, en zal ook laag blijven, want naast deze 200.000 gaat het alleen nog om de in rollen uitgebrachte munten en dat zijn er tot nu toe maar 500 rollen, dus 12.500 munten.
Het is nog niet bepaald hoeveel er nog bijkomen in de muntrolpakketten, maar daar vallen ook geen gigantische aantallen te verwachten.
Luit
Het totaal aantal UNC munten is dus behoorlijk laag, en zal ook laag blijven, want naast deze 200.000 gaat het alleen nog om de in rollen uitgebrachte munten en dat zijn er tot nu toe maar 500 rollen, dus 12.500 munten.
Het is nog niet bepaald hoeveel er nog bijkomen in de muntrolpakketten, maar daar vallen ook geen gigantische aantallen te verwachten.
Luit