ik zag laatst een opsomming van de omkosten
die het koningshuis heeft,nou daar schrik je van

en wie betalen dat...19%btw
maar wie word president,mag maxima zijn van mij.
(mag eventueel verplaatst naar praathuis)
Moderator: euromunter
sgtravel schreef:Deze info gevonden op een Duits forum:
Koninklijk Thema: Koningin Beatrix troonsafstand, inhuldiging van Koning Willem 04/30/2011
10 Euro zilver PP "koninklijk thema" - uitgifteprijs: 42,95
20 Euro goud PP "koninklijk thema" - uitgifteprijs: 349,95
50 Euro goud PP "koninklijk thema" - uitgifteprijs: 449,95
Ik denk alleen dat er van die uitgifteprijzen weinig klop omdat dit volgens mij de zelfde zijn als de "Jubileum munt"uit 2005, en de goud/zilver prijs aardig is gestegen.
Nu maar wachten tot een officiele bevestiging
Groeten PaulDit lijkt mij een roddel, we zouden het natuurlijk leuk vinden om een bijzondere munt uit te geven met een Koninklijke Thema, maar ik kan hier niks over bevestigen aangezien mij hier niks over bekend is.
Ik heb zo maar het idee dat als het wel waar zou zijn dat ze dat natuurlijk niet mogen vertellen.Gible schreef:Nou duidelijk! Jammer, had wel eens wat anders op de euromunten willen zien
Een soort embargo dus, maar dan eentje waar KNM zich stil moet houden....sgtravel schreef: Ik heb zo maar het idee dat als het wel waar zou zijn dat ze dat natuurlijk niet mogen vertellen.
llinde schreef:Een soort embargo dus, maar dan eentje waar KNM zich stil moet houden....![]()
Luit
Dit spel hebben ze heel vroeger met de Luxemburgse proofsets van 2002, 2003 en 2004 ook wel eens gespeeld.Gible schreef:Nu is die weer weg, toenet was die er nog, rot KNM ze doen het knipperlicht spel!!