Zonnemunten
Zonnemunten
Forumleden,
Op een beurs van de MPO kwam ik een handelaar tegen met de handelsnaam Zonnemunten. Ik ben niet specifiek een verzamelaar van Euromunten maar heb wel van ieder land een setje, van Nederland alle uitgaven per jaar. Ik kreeg zijn visitekaartje en heb me via zijn website http://www.zonnemunten.nl aangemeld voor zijn nieuwsbrief. Iedere week stuurt hij een nieuwsbrief met nieuwe aanwinsten, wanneer nieuwe aanwinsten zijn te verwachten en op welke beurs hij staat. Misschien interessant voor de overige forumleden.
Groeten, Alfred
Op een beurs van de MPO kwam ik een handelaar tegen met de handelsnaam Zonnemunten. Ik ben niet specifiek een verzamelaar van Euromunten maar heb wel van ieder land een setje, van Nederland alle uitgaven per jaar. Ik kreeg zijn visitekaartje en heb me via zijn website http://www.zonnemunten.nl aangemeld voor zijn nieuwsbrief. Iedere week stuurt hij een nieuwsbrief met nieuwe aanwinsten, wanneer nieuwe aanwinsten zijn te verwachten en op welke beurs hij staat. Misschien interessant voor de overige forumleden.
Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Superlid
Inderdaad Tasu, het is een hele aardige en sympathieke man. Je krijgt altijd keurig antwoord op je vragen en hij zal je op een beurs altijd gedag zeggen, zelfs als je niet van plan bent om iets bij hem te kopen. Zijn nieuwsbrieven zijn ook altijd zeer informatief. Ik krijg ook wekelijks een nieuwsbrief van De Verzamelaarsmarkt maar die gooi ik altijd weg zonder gelezen te hebben.Tasu schreef:Sympathieke man met mooie munten.
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Niets mis mee, heb er op de MPO beurs in Eindhoven al diverse hele leuke munten kunnen kopen. Hij is niet goedkoop, maar ook niet te duur. Een discussie over kwaliteit is vrijwel onmogelijk, maar goed het is ook zo persoonlijk hé die kwaliteiten...
Ik ga mij ook eens aanmelden voor de nieuwsbrief.
Gr. Jeroen
Ik ga mij ook eens aanmelden voor de nieuwsbrief.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
haha ja goed in de gaten houden hewillem-nl schreef:Is er eens een beurs in de buurt, rij ik Emmen 2x voorbijjeffelz schreef:Zonnemunten is te vinden op veel beurzen! Zelf was ik vandaag op de beurs in Emmen en daar was de beste man ook aanwezig.... Heeft veel mooie munten zitten en is niet goedkoop maar ook niet te duur.
Gr. Willem
anders kun je via google op wbevenementen zoeken, dat zijn beurzen in onze regio.. zoals vorige week was er een beurs in hengelo!
Ik kreeg net weer een nieuwsbrief van hem. Hij had weer een mooi overzicht van euromunten. Hij staat trouwens ook op de dag van de Munt en op zijn site kun je nakijken wat zijn beursprogramma is.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
-
- Senior lid
In Hongarije hebben ze geen radio 2. Mocht je toevallig geluisterd hebben dan ben ik wel benieuwd of het zinvol was wat hij te zeggen had.BjornHelmond schreef:en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...
ben benieuwd!
Gr. Alfred
Mocht je tijd hebben, ook op internet is radio 2 te ontvangen: radio2.nlIlosab schreef:In Hongarije hebben ze geen radio 2. Mocht je toevallig geluisterd hebben dan ben ik wel benieuwd of het zinvol was wat hij te zeggen had.BjornHelmond schreef:en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...
ben benieuwd!
Gr. Alfred
Alfred, misschien wel via internet te ontvangen.Ilosab schreef:In Hongarije hebben ze geen radio 2. Mocht je toevallig geluisterd hebben dan ben ik wel benieuwd of het zinvol was wat hij te zeggen had.BjornHelmond schreef:en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...
ben benieuwd!
Gr. Alfred
Gr. Willem
Ik neem aan dat de uitzending al is geweest, het is bijna 21:00 uur. Of hebben ze van radioprogramma's ook iets in de trant van Programma gemist?Willem schreef:Alfred, misschien wel via internet te ontvangen.Ilosab schreef:In Hongarije hebben ze geen radio 2. Mocht je toevallig geluisterd hebben dan ben ik wel benieuwd of het zinvol was wat hij te zeggen had.BjornHelmond schreef:en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...
ben benieuwd!
Gr. Alfred
Gr. Willem
Gr. Alfred
-
- Senior lid