Zonnemunten

Veel websites, bedrijven en organisaties brengen een nieuwsbrief uit. Weet jij waar je je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief, plaats hier dan een bericht..
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Zonnemunten

Bericht door Ilosab »

Forumleden,

Op een beurs van de MPO kwam ik een handelaar tegen met de handelsnaam Zonnemunten. Ik ben niet specifiek een verzamelaar van Euromunten maar heb wel van ieder land een setje, van Nederland alle uitgaven per jaar. Ik kreeg zijn visitekaartje en heb me via zijn website http://www.zonnemunten.nl aangemeld voor zijn nieuwsbrief. Iedere week stuurt hij een nieuwsbrief met nieuwe aanwinsten, wanneer nieuwe aanwinsten zijn te verwachten en op welke beurs hij staat. Misschien interessant voor de overige forumleden.

Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
voskeman
Superlid
Superlid

Bericht door voskeman »

Ik ken ook zonnemunten en het is al fijn als je informatie kan krijgen
via mail . Al staat hier op het forum daar ook al veel over.
Waardeer ik ook echt.
http://voskemanscollection.punt.nl/
JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door JHG Coins »

Sympathieke man met mooie munten. Ik ga er binnenkort nog wat Canadese dollars bestellen, heeft ie een paar hele mooie van liggen!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Tasu schreef:Sympathieke man met mooie munten.
Inderdaad Tasu, het is een hele aardige en sympathieke man. Je krijgt altijd keurig antwoord op je vragen en hij zal je op een beurs altijd gedag zeggen, zelfs als je niet van plan bent om iets bij hem te kopen. Zijn nieuwsbrieven zijn ook altijd zeer informatief. Ik krijg ook wekelijks een nieuwsbrief van De Verzamelaarsmarkt maar die gooi ik altijd weg zonder gelezen te hebben.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Niets mis mee, heb er op de MPO beurs in Eindhoven al diverse hele leuke munten kunnen kopen. Hij is niet goedkoop, maar ook niet te duur. Een discussie over kwaliteit is vrijwel onmogelijk, maar goed het is ook zo persoonlijk hé die kwaliteiten...

Ik ga mij ook eens aanmelden voor de nieuwsbrief.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
jeffelz Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door jeffelz »

Zonnemunten is te vinden op veel beurzen! Zelf was ik vandaag op de beurs in Emmen en daar was de beste man ook aanwezig.... Heeft veel mooie munten zitten en is niet goedkoop maar ook niet te duur.
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

jeffelz schreef:Zonnemunten is te vinden op veel beurzen! Zelf was ik vandaag op de beurs in Emmen en daar was de beste man ook aanwezig.... Heeft veel mooie munten zitten en is niet goedkoop maar ook niet te duur.
Is er eens een beurs in de buurt, rij ik Emmen 2x voorbij

Gr. Willem
jeffelz Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door jeffelz »

willem-nl schreef:
jeffelz schreef:Zonnemunten is te vinden op veel beurzen! Zelf was ik vandaag op de beurs in Emmen en daar was de beste man ook aanwezig.... Heeft veel mooie munten zitten en is niet goedkoop maar ook niet te duur.
Is er eens een beurs in de buurt, rij ik Emmen 2x voorbij

Gr. Willem
haha ja goed in de gaten houden he :lol:
anders kun je via google op wbevenementen zoeken, dat zijn beurzen in onze regio.. zoals vorige week was er een beurs in hengelo! :wink:
maarten89 Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door maarten89 »

Zonnemunt:D Grote vriend van mij :D Echt aardig man is dat :D
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik kreeg net weer een nieuwsbrief van hem. Hij had weer een mooi overzicht van euromunten. Hij staat trouwens ook op de dag van de Munt en op zijn site kun je nakijken wat zijn beursprogramma is.

Gr. Alfred
Collectcoins
Senior lid
Senior lid

Bericht door Collectcoins »

en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...

ben benieuwd!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

BjornHelmond schreef:en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...

ben benieuwd!
In Hongarije hebben ze geen radio 2. Mocht je toevallig geluisterd hebben dan ben ik wel benieuwd of het zinvol was wat hij te zeggen had.

Gr. Alfred
JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door JHG Coins »

Ilosab schreef:
BjornHelmond schreef:en morgen komt hij bij de ncrv op radio 2 tijdens het programma cappucino, zou over euromunten moeten gaan...

ben benieuwd!
In Hongarije hebben ze geen radio 2. Mocht je toevallig geluisterd hebben dan ben ik wel benieuwd of het zinvol was wat hij te zeggen had.

Gr. Alfred
Mocht je tijd hebben, ook op internet is radio 2 te ontvangen: radio2.nl
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Ilosab schreef:

ben benieuwd!

Gr. Alfred
Alfred, misschien wel via internet te ontvangen.

Gr. Willem
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Willem schreef:
Ilosab schreef:

ben benieuwd!

Gr. Alfred
Alfred, misschien wel via internet te ontvangen.

Gr. Willem
Ik neem aan dat de uitzending al is geweest, het is bijna 21:00 uur. Of hebben ze van radioprogramma's ook iets in de trant van Programma gemist?

Gr. Alfred
Collectcoins
Senior lid
Senior lid

Bericht door Collectcoins »

zelf heb ik het ook gemist, dus weet niet wat er besproken is helaas!

Terug naar “Nieuwsbrieven”