Misslag Duitse €2?

Plaats hier berichten over misdrukken, fouten op eurobiljetten of andere zaken die niet overeen met een normaal biljet. Verder kun je hier misslagen van euromunten plaatsen en de varianten in euromunten, denk hierbij aan het foutief gebruik van de oude kaart, ontbrekende sterren of andere zaken die niet aansluiten bij de gewone gangbare munt.
FinnG Nederland
Aankomend lid
Aankomend lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2025, 14:11

Misslag Duitse €2?

Bericht door FinnG »

Ik heb deze munt met toeval gevonden, maar heb er zelf geen verstand van. Het lijkt op een misslag bij het jaartal. Is er iemand die dit kan bevestigen, me kan vertellen uit welk jaartal deze munt komt (laatste cijfer is niet te lezen) en er eventueel een waarde aan kan koppelen?
IMG_1814.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
eurocoinsfun België
Senior lid
Senior lid
Berichten: 295
Lid geworden op: 17 jun 2010, 21:34

Re: Misslag Duitse €2?

Bericht door eurocoinsfun »

Lijkt me zo goed als zeker 2008. Waarschijnlijk een stempelbreukje. Is niet zo bijzonder.

Terug naar “Misslagen, misdrukken en varianten van euromunten en -biljetten”