HAE Europe
Moderators: maarten89, WBE
HAE Europe
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan veilinghuis Heritage Auctions Europe (voorheen MPO) in IJsselstein om een muntje op te halen. Er werd vandaag papier geveild dus het bieden heb ik wijselijk achterwege gelaten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: HAE Europe
Een aparte ervaring hoor, zo’n zaalveiling, voor iemand die gewend is online te bieden. Ik had het veel hectischer verwacht.
Er zaten maar 3 man in de zaal verscholen achter laptops die het ene bedrag met 2 nullen na het andere wegtikten. Vele duizenden euro’s gingen erdoorheen in een paar minuten. En dat voor biljetten van Guatemala…
Er zaten maar 3 man in de zaal verscholen achter laptops die het ene bedrag met 2 nullen na het andere wegtikten. Vele duizenden euro’s gingen erdoorheen in een paar minuten. En dat voor biljetten van Guatemala…
Bij munten is het wel wat drukker, sowieso leuk om een keer te ervaren. Vrij prettige en gezellige sfeer vind ik altijd.
Absoluut. En de lunch was ook primasjors-sjors schreef: ↑15 nov 2024, 13:12 Bij munten is het wel wat drukker, sowieso leuk om een keer te ervaren. Vrij prettige en gezellige sfeer vind ik altijd.
Bieder 252 heeft zijn knip aardig leeggemaakt.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Lid Forum: 171