Moderator: Arjena3
Och, stiekem vind ik de 5000 toch mooierPatrickp_nl schreef: ↑09 jun 2023, 17:13
Helaas is de 25.000 gulden UNC de laatste jaren erg in trek en daarmee redelijk onbetaalbaar geworden.
In het begin van mijn verzameljaren kocht ik veel biljetten voor weinig geld.
Inderdaad, in het begin kon ik veel biljetten kopen maar naar gelang de aanwinsten bleven komen werd het minder en minder. Ik heb niet zoiets van dat ik een biljet MOET kopen, alles afhankelijk van het beschikbare budget. Prioriteit bij mij is het gezin en dan vooral de kinderen dus waarschijnlijk ga ik minder aanwinsten scoren de komende maanden want de kinderen hebben hier bijna 3 maanden zomervakantie en naast de 2 weken vakantie ga ik dan liever met ze op stap, leuke dingen doen.Adriaan schreef: ↑11 jun 2023, 09:52In het begin van mijn verzameljaren kocht ik veel biljetten voor weinig geld.
Nu koop ik weinig biljetten voor veel geld. Klinkt als een gezonde verslaving...![]()
In het begin moest ik het doen met inkomsten uit zaterdag-/vakantiewerk en tegenwoordig heb ik veel meer te besteden. Ik probeer altijd budget achter de hand te hebben voor die ene kans die soms voorbij komt.