Penningen van waaarschijnlijk deze kunstenaar. Mvgr, Mel
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jac.J._van_Goor
https://www.dbnl.org/tekst/_els00119220 ... 1_0075.php
Moderators: maarten89, WBE
Penningen van waaarschijnlijk deze kunstenaar. Mvgr, Mel
Ik denk dat ze eerder in veiling 369 (weer uitgesteld tot 30 juni 2022) zitten.Anomander_Rake schreef: ↑14 mar 2022, 21:25 Veiling blues...![]()
Voor alle vrienden van #teampapier hoop ik dat Schulman veel zeldzame biljetten in de e-auction 6 heeft opgenomen.
Bedankt Koen,koenmunten schreef: ↑15 mar 2022, 10:36 Voor de liefhebbers van biljetten Nederlands Indie en Indonesie is komende veiling van Karel de Geus interessant. Catalogus staat nu online.
Tja wordt steeds lastiger om wat leuks te vinden als je al zo ver bent.
En dan ga je op zoek naar iets anders. In mijn geval speldjes uit mijn jeugd.koenmunten schreef: ↑15 mar 2022, 13:13Tja wordt steeds lastiger om wat leuks te vinden als je al zo ver bent.
De live veiling met afbeeldingen staan nu ook online.Ger1 schreef: ↑15 mar 2022, 10:51Bedankt Koen,koenmunten schreef: ↑15 mar 2022, 10:36 Voor de liefhebbers van biljetten Nederlands Indie en Indonesie is komende veiling van Karel de Geus interessant. Catalogus staat nu online.
Inderdaad de laatste tijd veel van die biljetten en ze brengen in mijn ogen ook (heel) veel op.
Mvg,.
Hiermee kan je het gewicht van de munt ongeveer bepalen, maar helaas niet exact.

Klopt. Ik kreeg net dit bericht van Heritage Europe over meneer Coenen:
Op al mijn slabs staat het gewicht, vandaar dat ik dacht dat het common practice is. Ik vind het gewicht een van de belangrijkste aspecten van een verzamelmunt en derhalve moet die mijns inziens op de slab.spatbord schreef: ↑14 mei 2023, 01:12 Op slabs staat toch meestal geen gewicht?
Ik heb zelfs de indruk dat je zelf min of meer kunt beslissen wat je op de slab laat zetten. Er zit zoveel variatie in de teksten die ze erop zetten, dat dat alleen al me irriteert.
Maar goed, ik snap je irritatie ook wel. Ik ben niet voor niks zelf geen slabverzamelaar.