Koevoets numismatics: interessante veiling op ebay.com 9 januari 2022

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Koevoets numismatics Nederland
Donateur
Donateur

Koevoets numismatics: interessante veiling op ebay.com 9 januari 2022

Bericht door Koevoets numismatics »

Vanavond alweer een veiling in opdracht van een forumlid. Deze keer een leuk aantal van 160 kavels met ik denk daarbij ook leuke items voor onze forumleden. Zowel enkele koninkrijkmuntjes in hoge kwaliteit, zoals een duppie 1892 in UNC en veel mooie halve centen, als veel provinciale en stedelijke duiten en dubbele stuivers, leuk voor de beginnende provinciaalverzamelaar en een paar exemplaren voor de speciaalverzamelaar zoals een paar stukken in hoge kwaliteit en enkele zeer interessante Birmingham imitaties van dubbele stuivers, zowel in kopernikkel als in laag gehalte zilver. Ook interessant is een Patagon 1623 over 1622 met muntplaats Antwerpen, die mijns inziens toch zeker $150 zou moeten kunnen opbrengen, maar op het moment van schrijven nog aanzienlijk lager genoteerd staat. Verder wat Nederlands-Indië, met de schaarse tinnen duiten van 1813 en 1814. Voor de buitenlandverzamelaar noem ik vooral veel interessante half penny tokens van Engeland, Ierland, Canada en Schotland, waaronder een exemplaar in UNC.

Klik op de link om de kavels te bekijken: https://www.ebay.com/sch/m.html?_ssn=ko ... ics&_sop=1
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Koevoets numismatics: interessante veiling op ebay.com 9 januari 2022

Bericht door Ilosab »

Ik ga het weer eens proberen.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
willemo Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door willemo »

Ilosab schreef: 09 jan 2022, 16:45 Ik ga het weer eens proberen.
Coincard? :LoneRanger:
...........afwezig..... :wave:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Nee, muntje van Holland
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Helaas niets gescoord maar dat was ook niet zo moeilijk als je in slaap bent gevallen voor de tv. Reden: 4 uur sneeuwruimen voor en naast het huis, tijdens Studio Sport ging het kaarsje uit. Volgende keer beter.
Gebs Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Gebs »

Ik heb ook niet gescoord. De twee tokens van Canada gingen voor teveel naar mijn smaak

Terug naar “Veilingen”