Zondag 5 december: kavels van twee forumleden in de veiling bij Koevoets numismatics op Ebay.com

Plaats hier berichten over veilingen. Denk aan veilingen van MPO, Karel de Geus, Schulman etc.

Moderators: maarten89, WBE

Koevoets numismatics Nederland
Donateur
Donateur

Zondag 5 december: kavels van twee forumleden in de veiling bij Koevoets numismatics op Ebay.com

Bericht door Koevoets numismatics »

Ik kondig mijn veilingen eigenlijk zelden meer aan op dit forum, maar nu lijkt het me wel een goed idee omdat de kavels von komende zondag door twee forumleden zijn ingeleverd.

Vooral interessant zijn een ruime collectie VOC halve en hele duiten, waaronder zeldzame stukken, een Colombiaanse 8 reales 1820, een nette Zuidafrikaanse 2 1/2 Shilling 1894, wat leuke Oostenrijks- en Spaans-Nederlandse liards, enkele betere PCGS slabs, waarbij provinciaal en een dubbeltje 1910, enkele duurdere bankbiljetten, zoals een 250 Gulden vuurtoren in UNC en een Chinese 100 Yuan 2000 Millennium monument in UNC, een setje van 4 UNC Spitsbergen Arktigukol biljetjes en een set Australische BU year of the dragon dollars 2012 ($0.50 tot en met $10) ter waarde van een kleine 900 Euro!

In totaal zijn het 173 kavels, die aflopen vanaf zondag 5 december 20:00 en dan elke minuut een kavel tot 22:52.

Op Ebay kun je tegenwoordig helaas niet meer per bank betalen in Euro, dus hou in je eventuele bod rekening met de kosten voor de conversie naar dollars. Je kunt met verschillende methodes betalen, waaronder PayPal, creditcard en Apple pay.

linkje:

https://www.ebay.com/sch/koevoets_numismatics/m.html

Terug naar “Veilingen”