Even de twee 10 cent biljetten naast elkaar... zonder en met asterisk. Zijn de verschillen opgevallen? Ik doel op No., Cijfers en Umlaut. Geeft het geen twijvel over de echtheid?? Ik heb onvoldoende vergelijkingsmateriaal om een oordeel te hebben. Het viel mij gewoon op... Mvgr Mel
Is bij het biljet zonder asterisk het Numero goed afgekort? Een punt onder de 'o' is dat niet vreemd. Zou het niet een streepje moeten zijn. Het is toch een streep onder de o of een punt erna? № of No. ??
Bij het biljet zonder de asterisk lijkt het lettertype van No. het lettertype van de cijfers erachter te volgen. Bij het biljet met de asterisk lijkt het lettertype van de No. het lettertype van de rest van de tekst te volgen. Wat hoort het te zijn of kan het beide??
De cijfers na No. lijken af te wijken wat betreft de lijnen en uiteinden. Of is dit te wijten aan vetter geinkt of uitlopen ervan??
De umlaut-en lijken bij de het biljet zonder asterisk rond en bij het biljet met asterisk vierkant. Een afwijking of is dit te wijten aan vetter geinkt of uitlopen ervan??
Schermafbeelding 2021-11-23 om 11.29.59.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.