Ze kregen zoveel pageviews uit Hongarije dat ze besloten hebben om hun insteek wat internationaler te maken
Veilingen dec 2021 t/m dec 2022 (voor zover bekend)
Moderators: maarten89, WBE
Re: Veilingen dec 2021 t/m dec 2022 (voor zover bekend)
Terwijl ze zelden iets interessants hebben van Hongarije op het gebied van papiergeld. Volgende week maar eens op mijn gemak die catalogus bekijken, dit weekend naar een hotel in een dierentuin.sjors-sjors schreef: ↑22 apr 2022, 07:21Ze kregen zoveel pageviews uit Hongarije dat ze besloten hebben om hun insteek wat internationaler te maken
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gaat weer goed bij Karel de Geus. Deze met een start van 300 is net geveild voor 2100 ex... Mel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nee, hij had deze al, tenminste dat zei hij voor de veiling... Mel
Correct, deze had ik al. Al is dit ook wel een erg mooi stuk.
Dan moet het maar weer bij de MPO gebeuren zeker?sjors-sjors schreef: ↑23 apr 2022, 16:14 Correct, deze had ik al. Al is dit ook wel een erg mooi stuk.
Want ik zag daar ook weer vele leuke/mooie exemplaren.
Mvg, .
Ja bij HA zitten wel wat stukken die deze kant uit mogen komen!Ger1 schreef: ↑23 apr 2022, 18:51Dan moet het maar weer bij de MPO gebeuren zeker?sjors-sjors schreef: ↑23 apr 2022, 16:14 Correct, deze had ik al. Al is dit ook wel een erg mooi stuk.
Want ik zag daar ook weer vele leuke/mooie exemplaren.
Mvg, .
De veiling van Theo Peters staat inmiddels ook online:
https://paucs.com/aamuntenveiling/nl/bladeren?aid=51
https://paucs.com/aamuntenveiling/nl/bladeren?aid=51
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Succes allemaal bij de MPO/Heritage veiling vandaag.
Mvg, .
ps. Beleefd verzoek om mij niet te overbieden.
Mvg, .
ps. Beleefd verzoek om mij niet te overbieden.
Het valt me op dat er in korte tijd opeens vrij veel proefslagen van de 1 gulden Loeki 2001 naar buiten komen.
Bij Mpo zitten er 2 in, bij AA ook een messing exemplaar. Paar maanden geleden bood Theo Peters ook al een dergelijke exemplaar aan.
Iemand inside information?
Bij Mpo zitten er 2 in, bij AA ook een messing exemplaar. Paar maanden geleden bood Theo Peters ook al een dergelijke exemplaar aan.
Iemand inside information?
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
Het enigste wat ik weet is, dat het slecht is voor Ron zijn portemonnee
Het valt mij op dat je bij de MPO niet (meer) kan zien hoe hoog de pre-bid staat terwijl morgen de veiling is. De inzet is nog wel te zien. Met de auto-bod functie betekent twee bieders niet automatisch twee biedstappen. Was dit al zo? Ik vind het namelijk best vervelend.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je de kavel hebt gevolgd, dan kun je het nog wel zien. Dan moet je naar je account en dan naar de gevolgde kavels gaan. Daar staat dan de stand van de laatste pre-bids.
Dat is een goede tip voor de volgende keer. Ik schrijf de kavels altijd op in een kladblok om naderhand aantekeningen te maken.
Mononova heeft gelijk. Als je geïnteresseerd bent in een kavel dan klik je op volgen. De dag voor de veiling sluit de prebid om 18 uur en kun je dan bekijken hoe hoog het kavel staat. Dat doe ik ook altijd en aan de hand van de uitgebrachte biedingen bekijk ik waar ik op ga bieden of niet.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Volgende Schulman veiling is 28 & 29 Juli. Naast een reguliere veiling, is er dan ook de uitgestelde papiergeld veiling.
Voor vele mensen is dit midden in de vakantie, maar waarschijnlijk zijn er nog genoeg bieders over!!!
Voor vele mensen is dit midden in de vakantie, maar waarschijnlijk zijn er nog genoeg bieders over!!!
Bedankt voor de info.
Zijn er verzamelaars die bij de HA Europe veiling iets hebben gewonnen en hun aanwinsten nog niet hebben ontvangen?
Gisteren was de Rietdijk veiling vanaf 12.30 uur.
Zijn er nog leden die daar ook problemen met bieden hebben gehad?
Het is mij namelijk niet gelukt om tijdens de live veiling mee te bieden.
Mvg, .
Zijn er nog leden die daar ook problemen met bieden hebben gehad?
Het is mij namelijk niet gelukt om tijdens de live veiling mee te bieden.
Mvg, .
Hé Alfred, hé Ger, ik heb niet meegedaan aan de veilingen van HA Europe en Rietdijk. Er zijn wel 3 munten waar ik bij de Kuenker veiling van 22-24 juni op ga bieden
Het aantal nieuwe geposte aanwinsten van HAE en Rietdijk valt idd een beetje tegen.
Leestip: Achtervolgd door de staatsmaffia, geschreven door Bill Browder.
Hé Adriaan, dat komt omdat ik niet kon bieden bij RietdijkAnomander_Rake schreef: ↑12 jun 2022, 18:56Hé Alfred, hé Ger, ik heb niet meegedaan aan de veilingen van HA Europe en Rietdijk. Er zijn wel 3 munten waar ik bij de Kuenker veiling van 22-24 juni op ga bieden
Het aantal nieuwe geposte aanwinsten van HAE en Rietdijk valt idd een beetje tegen.
Mvg, .
En ik ben de veiling van Rietdijk straal vergeten. Inmiddels heb ik mijn aanwinsten van HA Europe binnen, ook maar 3 weken geduurd. Bij AA Muntenveiling (Theo Peters) zit niets voor me bij, misschien bij Crown Currency of een andere buitenlandse veiling.
Schulman veiling staat inmiddels online:
https://auctions.schulman.nl/auctions/1 ... uction-372
De papiergeld veiling, zal waarschijnlijk snel volgen!!!
https://auctions.schulman.nl/auctions/1 ... uction-372
De papiergeld veiling, zal waarschijnlijk snel volgen!!!