janssenfrank schreef: ↑04 jul 2020, 18:47 Twee kaveltjes voor mij. Ik ben een tevreden mens. Mijn vriendin wat minder![]()

Moderators: maarten89, WBE
janssenfrank schreef: ↑04 jul 2020, 18:47 Twee kaveltjes voor mij. Ik ben een tevreden mens. Mijn vriendin wat minder![]()
Och, een bosje bloemen is goedkoper dan een nieuwe aanwinstjanssenfrank schreef: ↑04 jul 2020, 18:47 Twee kaveltjes voor mij. Ik ben een tevreden mens. Mijn vriendin wat minder
Pff wat hoop mooie dingensgtravel schreef: ↑18 okt 2020, 12:12 Inmiddels staat MPO/Heritage online:
https://ha-europe.com/nl/bladeren?aid=46
Denk niet dat je de enigste ben, vrij rustig op het forum na dit berichtmaarten89 schreef: ↑18 okt 2020, 20:59Pff wat hoop mooie dingensgtravel schreef: ↑18 okt 2020, 12:12 Inmiddels staat MPO/Heritage online:
https://ha-europe.com/nl/bladeren?aid=46heb hele middag gekeken.
Ik denk te weten wie die gaat "winnen" maar voor hoeveel ????
Ik ga woensdag heen dus ik ben reuze benieuwd.Arjena3 schreef: ↑19 okt 2020, 21:13 Vandaag wezen kijken naar de papiergeld kavels van NPV.
Voor degene die van plan zijn te gaan bieden raad ik aan om er echt heen te gaan om de kavels te bekijken.
Het is een mooi aanbod, daar niet van maar naar mijn bescheiden mening zijn er biljetten te goed gewaardeerd en er zijn biljetten die "verbeterd" zijn
middels schoonmaken of strijken of beide.
Oordeel zelf maar dit is mijn mening.
Ik ben benieuwd naar jouw mening AdriaanAdriaan schreef: ↑20 okt 2020, 06:36Ik ga woensdag heen dus ik ben reuze benieuwd.Arjena3 schreef: ↑19 okt 2020, 21:13 Vandaag wezen kijken naar de papiergeld kavels van NPV.
Voor degene die van plan zijn te gaan bieden raad ik aan om er echt heen te gaan om de kavels te bekijken.
Het is een mooi aanbod, daar niet van maar naar mijn bescheiden mening zijn er biljetten te goed gewaardeerd en er zijn biljetten die "verbeterd" zijn
middels schoonmaken of strijken of beide.
Oordeel zelf maar dit is mijn mening.
Bij bepaalde stukken maakt het helemaal niet uit wat een catalogus als waarde zegt Jan en bij deze veiling waren er een behoorlijk aantal van dit soort stukken aanwezig ;-)