niet te vinden op Colnect

Moderator: Arjena3

Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

niet te vinden op Colnect

Bericht door Saskia »

Ik heb een biljet van 100 new pesos van Mexico. Betreft serie P. Kan deze niet vinden op Colnect. Hoe kan ik deze (laten) toevoegen?

Met vriendelijke groet Saskia
20180330_164850_001.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: niet te vinden op Colnect

Bericht door Saskia »

Nu goed hoop ik
20180330_164850_001.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 »

Mja, Colnect... Ik vloog er vorig jaar ook vol enthousiasme in, omdat ik ook iets van 100 biljetten toe te voegen had die er nog niet stonden. Alles braaf ingescand en zo, in een resolutie die ik meer dan goed genoeg vond, en veel beter dan >90% van wat er op Colnect te vinden was. Maar nee het was hier te lang en daar te breed en het moest in zoveelmiljard dpi gescand worden en alles. Donderopman. Graag of heel niet hoor. Dus ik was vrij snel klaar met colnect. En als ik nu nieuwe biljetten zie wacht ik wel gewoon tot een andere simpele ziel ze "wel volgens De Regeltjes" invoert. Tenzij het waardevol spul is, dan scan ik het zelf. Colnect gebruik ik ook alleen maar voor het invoeren in BanknoteMate.
Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Saskia »

Dankjewel.

Ik heb banknotemate sinds twee dagen maar het lukt mij niet om ze vanaf colnect in te lezen omdat er iets of allemaal op private staan. Hoe kan ik dat veranderen zodat ik ze wel kan in lezen?
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

ik kan over het algemeen wel alles inlezen wat op Colnect staat. Heb je een licentie van BM?
Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Saskia »

Goedemorgen,

Ja ik heb sinds twee dagen een licentie. Ik weet niet waar het aanlag maar vanmorgen werden ze alle 207 ingelezen. Dus het heeft zich zelf opgelost. Ik zal wel weer te ongeduldig zijn geweest.

Nu nog de indeling voor de mappen maken en vullen. En dan eens zien hoe ik de verzameling kan uitbreiden. Tot nu toe heb ik bijna alle biljetten gekregen. Al zijn er een aantal die van vakanties zijn over gehouden.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

ik haal heel veel van eBay, daar is zeker voor de beginnende verzamelaar heel veel te vinden, ook voor weinig :)

Terug naar “Onbekende varianten wereld”