duit Gelderland 1794
Moderator: Robin
duit Gelderland 1794
Blij met deze Ebay-aanwinst voor een habbekrats. Zien jullie het ook?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Donateur
Re: duit Gelderland 1794
----- Muntenverzamelaar sinds 2012! Het begin van een mooie nieuwe hobby -----
Mooi exemplaar waar ik de letter S mis in NOSTRA
Mocht je hem ooit zat zijn dan......................
Mocht je hem ooit zat zijn dan......................
Jaaa! Erg leuk om zo'n duit tegen te komen met zo'n klein missertje. Goed opgelet.
Je kunt de foto ook even doorsturen naar Kees Pannekeet (www.duiten.nl) dan heeft hij er ook eentje voor op de site. Ik zie dat de variant wel bekend is op de site maar dat er nog geen foto van is.
Je kunt de foto ook even doorsturen naar Kees Pannekeet (www.duiten.nl) dan heeft hij er ook eentje voor op de site. Ik zie dat de variant wel bekend is op de site maar dat er nog geen foto van is.
Bedankt voor de reacties, heb jarenlang naar deze variant gezocht en ineens stond hij zomaar op Ebay. Ik gaf een voor mijn doen mega-limiet op. Maar gelukkig voor mij was het niemand anders opgevallen. Had de foto ook al naar Pannekeet opgestuurd en keurig antwoord gekregen. Maar volgens mij is hij al een half jaar niet meer actief op zijn site.
Wauw leuke variant! nog nooit zo mooie duidelijk daarvan gezien. Leuk dat je hem deelt.
Groetjes,
Maarten
Groetjes,
Maarten
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Lijkt me nogal een opzichtige blunder eigenlijk. Is het niet gewoon een slechte vervalsing of zo? Zelfs IK zag hem