Nep gouden tientje 1897
-
- Donateur
Nep gouden tientje 1897
Hoi,
Hierbij de afbeelding van mijn nepper van een 10 Gulden Wilhelmina type loshangend haar uit 1897.
Volgens mij is messing als materiaal gebruikt.
Er is duidelijk te zien dat de afbeelding van de achterkant op de voorzijde te zien is. Een slechte copie.
Groetjes,
Bas
Hierbij de afbeelding van mijn nepper van een 10 Gulden Wilhelmina type loshangend haar uit 1897.
Er is duidelijk te zien dat de afbeelding van de achterkant op de voorzijde te zien is. Een slechte copie.
Groetjes,
Bas
-
- Superlid
-
- Volledig lid
-
- Superlid
Re: Nep gouden tientje 1897
Kijk eens naar die 9 van het jaartal, die het wapen raakt, dat kan ook helemaal niet !Coinshooter schreef:Hoi,
Groetjes,
Bas
Wat een goedkoper flut vervalsing is deze zeg !
is inderdaad een vervalsing maar het doorschijnen komt niet door het materiaal maar door incuse. De stempels hebben een beschadiging opgelopen om dat ze tegen elkaar zijn geslagen zonder muntplaatje, resultaat er ontstaat een spiegelbeeld op de stempel kopzijde van de andere stempel muntzijde en andersom, daarom is dit juist wel weer een leuke nep misser!
Gr Willemo
Gr Willemo
...........afwezig..... :wave:
nepmisslag (is toch weer echt)
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944