Monaco 2010
Moderator: euromunter
Re: Monaco 2010
Vrijdag heb ik de 2€ munt ontvangen vanuit MTM
Ik heb deze munt ook besteld en het geld is er 3 november afgehaald maar ik heb nog niets ontvangen. Zijn er meer mensen die deze munt nog niet ontvangen hebben.
Groeten Andre
Groeten Andre
Woon jij niet in Nederland of staakt de post bij jullie niet?wim schreef:Vrijdag heb ik de 2€ munt ontvangen vanuit MTM
Luit
Ik ken er ook een paar die de munt nog niet gekregen hebben en waar het geld begin november is afgeschreven.woort1 schreef:Ik heb deze munt ook besteld en het geld is er 3 november afgehaald maar ik heb nog niets ontvangen. Zijn er meer mensen die deze munt nog niet ontvangen hebben.
Groeten Andre
Luit
Dit bericht is van een maand geleden.llinde schreef:Woon jij niet in Nederland of staakt de post bij jullie niet?wim schreef:Vrijdag heb ik de 2€ munt ontvangen vanuit MTM
Luit
Dan moet ik nog maar even geduld hebben.Bedanktllinde schreef:Ik ken er ook een paar die de munt nog niet gekregen hebben en waar het geld begin november is afgeschreven.woort1 schreef:Ik heb deze munt ook besteld en het geld is er 3 november afgehaald maar ik heb nog niets ontvangen. Zijn er meer mensen die deze munt nog niet ontvangen hebben.
Groeten Andre
Luit
Sorry , ik keek blijkbaar naar de datum van jouw bericht....woort1 schreef: Dit bericht is van een maand geleden.
Op Duitse fora hoorde ik eind vorige en begin deze week een aantal meldingen van ontvangst.
Meestal kost het naar Nederland iets meer tijd en de staking van TNT doet er ook niet echt goed aan.
Ik krijg hier tenminste op zaterdag al nooit aangetekende post en deze week dus op donderdag en vrijdag ook al niet.
En munten door MTM verstuurd worden aangetekend verzonden, dus misschien heb je komende week geluk.
Luit
Ik heb deze munt afgelopen dinsdag ontvangen.
Hansafloep.
Hansafloep.
Bankbiljettenverzamelaar, wat een leuke hobby.