Het wordt nog mooier. Ik ben inmiddels officieel lid van het Beta-test team. Super grappig natuurlijk Ik wacht nog op de release notes en dan kan ik lekker gaan testen.
PietjePuk190 schreef:Het wordt nog mooier. Ik ben inmiddels officieel lid van het Beta-test team. Super grappig natuurlijk Ik wacht nog op de release notes en dan kan ik lekker gaan testen.
inmiddels verschillende bugs doorgestuurd...
Reactie is niet zo snel
Altijd opzoek naar munten en biljetten van Thailand, Laos, Cambodja en nu ook Birma/Mayamar
Test jij Coinmate of Banknotemate? Ik heb er al wel een paar gevonden die nog steeds niet opgelost zijn (in BanknoteMate). Voorlopig wacht ik even op de release notes. En ik verwacht dat ze een proces hebben om bugs aan te melden. Een clustermailbom zie ik sowieso niet zo'n heil in.
PietjePuk190 schreef:Test jij Coinmate of Banknotemate? Ik heb er al wel een paar gevonden die nog steeds niet opgelost zijn (in BanknoteMate). Voorlopig wacht ik even op de release notes. En ik verwacht dat ze een proces hebben om bugs aan te melden. Een clustermailbom zie ik sowieso niet zo'n heil in.
Ik test ze beide...
Altijd opzoek naar munten en biljetten van Thailand, Laos, Cambodja en nu ook Birma/Mayamar
Interesting Heb jij al nieuwe dingen gevonden in BanknoteMate 2018 dan? Ik nog niet namelijk. Ik had in BM15 drie bugs/onvolkomenheden gevonden en die zitten er nog steeds in. Ik heb wel het idee dat er aan het schema wat veranderd is (de velddefinities of iets anders in de database) want dropbox gaf de .fdb file meteen aan als gewijzigd zodra ik hem opende in BM18. Dat gebeurde in BM15 nooit. Ben dan ook zeer benieuwd naar de release notes.
Overigens lijkt het erop dat BM18 voor een deel dezelfde DLLs gebruikt als BM15, want je kunt ze weliswaar naast elkaar installeren, maar niet tegelijk draaien, zelfs als je het probeert Overigens heb ik er nog niet met RegMon en ProcMon en dat soort dingetjes naar gekeken.
PietjePuk190 schreef:Interesting Heb jij al nieuwe dingen gevonden in BanknoteMate 2018 dan? Ik nog niet namelijk. Ik had in BM15 drie bugs/onvolkomenheden gevonden en die zitten er nog steeds in. Ik heb wel het idee dat er aan het schema wat veranderd is (de velddefinities of iets anders in de database) want dropbox gaf de .fdb file meteen aan als gewijzigd zodra ik hem opende in BM18. Dat gebeurde in BM15 nooit. Ben dan ook zeer benieuwd naar de release notes.
Overigens lijkt het erop dat BM18 voor een deel dezelfde DLLs gebruikt als BM15, want je kunt ze weliswaar naast elkaar installeren, maar niet tegelijk draaien, zelfs als je het probeert Overigens heb ik er nog niet met RegMon en ProcMon en dat soort dingetjes naar gekeken.
Niks nieuws, ja in de nieuwste beta zou NL moeten zitten.
Verder probeer ik het product door ontwikkeld te krijgen.
Helaas erg op koop/verkoop gebaseerd
Nog geen mogelijkheid gevonden om verzameling op jaartal goed bij te houden
Oh daar heb ik helemaal geen tijd voor Ik hoop wel dat de Android versie op tijd komt, want ik heb al een aparte database aangelegd voor mijn wishlist. Kan ik het in Valkenburg begin april meteen mooi in de praktijk testen.
PietjePuk190 schreef:ja al die velden wish trade sell etc gebruik ik ook helemaal niet.
Maar velden voor grade, serienummer etc, die ontbreken ook nog steeds.
Kunt 3 zelf ingestelde velden toevoegen. Klik op het tabje met de M, dan op Settings en dan op Custom Fields. Ik gebruik er zelf één voor toevoegingen als varianten.
Naamloos.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Ja klopt. Maar ten eerste worden die niet ook gerenamed in de Filter builder en ten tweede vind ik dat dermate standaard functionaliteit dat ik daar geen custom fields aan wil verspillen.
Ik kreeg zojuist bericht dat de 2018-versies van Stamp Mate, Coin Mate en Banknote Mate zijn vrijgegeven. Ik moet het nog downloaden, maar er zijn wel een aantal zaken aanpast:
So what’s new?
Synchronization
You can synchronize the data between multiple desktop and mobile applications. For that we are using Dropbox cloud. If you don’t already have the Dropbox account you have to make one for use the synchronization. Before using the synchronization please read the manuals very carefully.
Customize the Conditions
We added conditions lookup so you can add, edit or delete the conditions and you are not limited with system conditions anymore. In Stamp Mate we have also added the gum condition lookup.
New fields
In Coin Mate we have added the “Composition Details”, “Rarity Scale”, “Motif”, “PCGS Code” and “Find Location” fields. In Banknote Mate we have added the “Serial Number”, “Signatures” and “Motif” fields.
Statistics
In the statistics you can now choose between loads of statistics values. We have also added the Cumulative Overview and the exports of statistics in Excel, XML and HTML format.
Search parameters
If you want to save search parameters for the next use, you can set that in settings.
Update your records - Images
In the “Update Automatically” we have added the image update. So if the new better image is available the update will change the old one. You can also disable that.
eBay auctions
Now you can choose which eBay you want to use. You can set that in settings.
New languagesFor our international friends we have added four new languages - Dutch, Russian, Bulgarian and Polish language. Big thanks to all our translators.
And what is coming next?
First of all we plan to release the mobile apps for iOS and of course make the programs even better.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Ah ja dit was alweer een tijdje geleden. Ik gebruik dankbaar die nieuwe velden inderdaad. En ik zie dat er tegenwoordig een Android app voor is. Moet heb nu
Nee ik gebruik gewoon de Engelse versie Alleen het proces van synchroniseren is nogal ondoorgrondelijk en de documentatie helpt mij er ook niet echt bij. Maar ik heb het aan de praat inmiddels.