http://verzamelaarsveiling.nl/verzamela ... 17/1064/nl
De kavellijst staat online!
Verzamelaarsveiling maart 2017
Moderators: maarten89, WBE
Re: Verzamelaarsveiling maart 2017
Wanneer ik door de koninkrijksmunten ga vallen me de kwaliteitsaanduidingen op.
Kan er natuurlijk aan liggen dat ik te kritisch beoordeel.
Echter wanneer ik mijn maatstaven hanteer zit ik met grote regelmaat niet een stapje maar een stap lager.
Hoe zien anderen dit?
Blijdorp
Kan er natuurlijk aan liggen dat ik te kritisch beoordeel.
Echter wanneer ik mijn maatstaven hanteer zit ik met grote regelmaat niet een stapje maar een stap lager.
Hoe zien anderen dit?
Blijdorp
Wat mij opvalt is dat de foto's van betere kwaliteit lijken dan voorheen. Volgens mij hebben ze geïnvesteerd in apparatuur of hebben ze een fotograaf ingehuurd.
Nou weet ik niet of dat misschien bij vorige veilingen al zo was, want als handelaar is dit niet zo'n interessante veiling, dus ik heb er al een paar veilingen niet naar gekeken.
Nou weet ik niet of dat misschien bij vorige veilingen al zo was, want als handelaar is dit niet zo'n interessante veiling, dus ik heb er al een paar veilingen niet naar gekeken.
Wat mij ook opvalt is de knurftigheid van de website. Als je een kavel wilt volgen of je gaat naar een ander onderwerp dan moet je steeds weer inloggen. Dit probleem speelt al jaren, heb ik verschillende keren aangegeven maar ze blijven daar maar eigenwijs. V.w.b. papiergeld zijn de startprijzen ook behoorlijk gestegen, voor mij zijn er maar 3 of 4 enigszins interessante biljetten bij dus ik denk niet dat ik speciaal voor deze veiling thuis zal blijven.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Voor mij zit er ook niet veel interessants bij, vind de startprijzen ook aardig aan de hoge kant.... maar ja, wie ben ik?
Die prijzen van Verzamelaarsmarkt zijn altijd exact de prijzen uit de Muntenalmanak. Over de kwaliteit valt altijd te twisten, maar dat ze veel munten hebben en ook zeldzame munten, is een feit.sjors-sjors schreef:Voor mij zit er ook niet veel interessants bij, vind de startprijzen ook aardig aan de hoge kant.... maar ja, wie ben ik?
Verzamelaar van:
Koninkrijksmunten: vanaf 1849 in minimaal prachtig (als dat mogelijk is)
Euromunten: jaarset Nederland en herdenkingsmunten (unc)
Nederlands Indië: VOC-duiten
Koninkrijksmunten: vanaf 1849 in minimaal prachtig (als dat mogelijk is)
Euromunten: jaarset Nederland en herdenkingsmunten (unc)
Nederlands Indië: VOC-duiten