Had via het prebid systeem zaterdag op één munt geboden, kon alleen nergens in mijn account zien of mijn bod voldoende was. Net even gebeld en kan de munt zaterdag afhalen
Inmiddels staan de veilingen van Schulman en Rietdijk ook online
Moderators: maarten89, WBE
Haha, doe je goed danIlosab schreef:Uiteindelijk heb ik 15 Nederlandse biljetten en 5 buitenlandse biljetten met opeenvolgende serienummers kunnen aanschaffen. En aangezien mijn ingebrachte kavels meer opbrachten dan de aangeschafte kavels ben ik uitermate tevreden.

Een nieuwe naam
Veilinghuis De Ruiter is een nieuw merk. Al meer dan 30 jaar handelt familie De Ruiter in verzamelobjecten en edelmetalen. Onder de naam VerzamelaarsVeiling veilen we sinds 2014 verzamelobjecten. Na verloop van tijd groeiden zowel de mogelijkheden als de ambities om verder te kijken dan alleen verzamelobjecten. In het nieuwe pand en onder de nieuwe naam van Veilinghuis De Ruiter gaan we het aanbod van veilingen verder uitbreiden. Naast allerlei verzamelobjecten zullen we ook kunst en antiek, juwelen en andere gewilde objecten gaan veilen.
Ze nemen 'm vast wel mee. Op de beurs in Houten lag hij ook op tafel.Ilosab schreef:Nou, ik heb niets gehad maar dat zal aan mij liggen denk ik. Heb ze een e-mail gestuurd met de vraag of ze in Valkenburg volgende week zaterdag de nieuwe catalogus al hebben. Nooit antwoord gehad maar ze hebben mijn bericht wel gelezen.
Kijk, aan Jan heb ik wat. Maar dat ik geen antwoord heb gekregen zal ik ze wel even onder hun neus wrijven.Jan W schreef:Ze nemen 'm vast wel mee. Op de beurs in Houten lag hij ook op tafel.
maarten89 schreef:Karel de geus staat ook al online. Veel penningen. Voor procvinciaal en koninkrijks- verzamelaars valt het erg tegen.
Pak ze!Ilosab schreef: dat ik geen antwoord heb gekregen zal ik ze wel even onder hun neus wrijven.