Zaterdag 9 en zondag 10 april zal de Papermoneyfair weer plaats vinden in Valkenburg (Lb).
Zie http://www.papermoney-maastricht.eu/
Het beloofd weer een grote beurs te worden voor papiergeldverzamelaars en als het mooi weer is dan is een weekendje Valkenburg ook niet verkeerd.
Ik ging altijd graag naar de beurs van april en mijn vrouw vermaakte zich prima in Valkenburg. Dit jaar is het voor het eerst sinds vele jaren dat ik niet naar de beurs zal gaan vanwege mijn emigratie. De leden van dit forum kennende zullen er niet veel gaan maar degene die gaan wens ik veel plezier.
Alfred
Papermoneyfair 2016
Moderator: WBE
Papermoneyfair 2016
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Donateur
Re: Papermoneyfair 2016
het is een echte aanrader want ze hebben er echt HEEL VEEL bankbiljetten
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Zaterdag 24 en zondag 25 september is in Valkenburg wederom de Papermoneyfair in Valkenburg.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier neerzet want papiergeldverzamelaars is een uitstervend ras geworden geloof ik.
Maar mocht er 1 persoon gaan dankzij dit bericht dan heeft het toch nut gehad.
O ja, ik ga niet. 2500 km op en neer is een beetje te ver voor me.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier neerzet want papiergeldverzamelaars is een uitstervend ras geworden geloof ik.
O ja, ik ga niet. 2500 km op en neer is een beetje te ver voor me.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Afgelopen zaterdag toch bankbiljetten gekocht in plaats van munten.Ilosab schreef:Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit hier neerzet want papiergeldverzamelaars is een uitstervend ras geworden geloof ik.
Blijf dit gewoon plaatsen hoor. Wie weet win je er zieltjes mee want bankbiljetten verzamelen is een mooi gebied!