Er is een nieuwe website van het EGMP (Europees Genootschap van Munt- en Penningkunde - België)
http://www.egmp-vzw.be/
een bezoekje waard...
mvg,
Aernout
Nieuwe EGMP website
-
- Moderator
Nieuwe EGMP website
Start klein om groots te eindigen
Re: Nieuwe EGMP website
Ja Aernout, hij heeft een mooie moderne "look" gekregen en interessant is de ingescande artikels van alle muntklappers.
Groeten Luc.
Groeten Luc.

Proficiat Aernout. Absoluut een verbetering en helemaal de sectie Literatuur. De meeste numismatische sites scannen tegenwoordig hun tijdschriften en plaatsen ze op internet. Ik persoonlijk vindt dat een ontwikkeling waar ik volledig achtersta. Het liefst bestel ik de tijdschriften en/of jaarboeken waar de artikelen in staan die ik interessant vindt, dat heb ik altijd al gedaan en dat zal ik blijven doen, maar soms is het niet mogelijk of wil ik snel iets even raadplegen op mijn computer en dan is een scan heel erg handig.
Of het de interesse in de numismatiek zal bevorderen durf ik echter te betwijfelen. De volgende generatie is totaal niet geïntereseerd in de geschiedenis van een land en nog minder in zijn muntslag. Het is wat het is.
Gr,
Tristán
Of het de interesse in de numismatiek zal bevorderen durf ik echter te betwijfelen. De volgende generatie is totaal niet geïntereseerd in de geschiedenis van een land en nog minder in zijn muntslag. Het is wat het is.
Gr,
Tristán
-
- Moderator
Dag Tristán,
Een nieuwe look op de EGMP website was meer dan nodig.
Enkel gaat de eer van Dhr. Lippens van EGMP zelf.
Ik zelf heb een andere website
Uw opmerking is terecht...
mvg,
Aernout
Een nieuwe look op de EGMP website was meer dan nodig.
Enkel gaat de eer van Dhr. Lippens van EGMP zelf.
Ik zelf heb een andere website

Uw opmerking is terecht...
mvg,
Aernout
Informatieve site, vooral de artikelen uit de "Muntklapper".
Bedankt voor het melden.
En niet zo somber heren, gelukkig zijn er ook genoeg jonge mensen die zich wel voor historie interesseren en zich daarvoor ook inzetten.

Bedankt voor het melden.
En niet zo somber heren, gelukkig zijn er ook genoeg jonge mensen die zich wel voor historie interesseren en zich daarvoor ook inzetten.

-
- Moderator
Helaas, zien we deze niet op de (EGMP) clubs...Jan W schreef: En niet zo somber heren, gelukkig zijn er ook genoeg jonge mensen die zich wel voor historie interesseren en zich daarvoor ook inzetten.
Zonder nieuw bloed is er geen toekomst... voor project als 'van vee tot PC', muntklapper, jaarboeken, etc...
mvg,
Aernout