Monaco 2016
Moderator: euromunter
-
- Donateur
Re: Monaco 2016
Heb geen bevestigingsmail ontvangen, staat wel in mijn orderhistory met ordernummer 1300. Status: Pending... het is dus nog maar afwachten
Het zal mij ook niets verbazen als ze denken, de munt kan nu meer opleveren, dus we annuleren een stel klanten en verkopen de munten aan andere klanten of handelaars duurder door.
Helaas heb ik deze munt ook wat duurder moeten kopen dan via MTM, maar alsnog goedkoper dan de 450 die nu alweer de prijs is....
Gr. Mischa
Helaas heb ik deze munt ook wat duurder moeten kopen dan via MTM, maar alsnog goedkoper dan de 450 die nu alweer de prijs is....
Gr. Mischa
Lid van de club van 3292!!!
-
- Donateur
Iemand nog een update?... bij mij staat er nog steeds pending..
Vandaag mijn munt uit Monaco ontvangen
Ik heb na de bestelling géén bevestigingsmail ontvangen.
De status van mijn bestelling staat momenteel op: En cours de traitement - vertaald via google - verwerking.
Ludo
Ik heb na de bestelling géén bevestigingsmail ontvangen.
De status van mijn bestelling staat momenteel op: En cours de traitement - vertaald via google - verwerking.
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
-
- Senior lid
Heb mijn munt aangekregen!
Hier nog steeds op pending, en geen mail gekregen dat het niet doorgaat
-
- Donateur
Same here... nagel bijtend wachten of de munt komt
-
- Donateur
ja! vandaag de munt ontvangen!
Stond er nog bij jou ook nog steeds pending?
Heb er twee mogen ontvangen vandaag.
Eerst die van Tresor (nog steeds te bestellen daar voor €395)
Later op de dag die van MTM!!
Peter.
Eerst die van Tresor (nog steeds te bestellen daar voor €395)
Later op de dag die van MTM!!
Peter.
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld.
Heb blaadje in brievenbus, was juist niemand meer thuis, dus zal hem op later tijdstip krijgen
Vandaag de mooie PP munt via Tresor mogen ontvangen.
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Lid van de club van 3292!!!
-
- Globale moderator
Vorige week ook mijn munt ontvangen van MTM.
Ik vind het erg jammer om te lezen dan zo veel verzamelaars een email hebben gehad dat ze de munt niet krijgen ondanks hun bestelling en betaling, maar geen registratie van de order in de geschiedenis van hun account.
Monaco kan veel beter hetzelfde systeem hanteren zoals Vaticaanstad en San Marino dit doen.
Gewoon via een bestelformulier via de post, fax of email.
En waarom niet gewoon een oplage die minimaal 100.000 stuks bedraagt? Monaco en ook Andoora stellen gewoon teleur en zijn op numismatisch gebied totaal geen meerwaarde voor heel veel euromunt verzamelaars.
Groeten Paul
Ik vind het erg jammer om te lezen dan zo veel verzamelaars een email hebben gehad dat ze de munt niet krijgen ondanks hun bestelling en betaling, maar geen registratie van de order in de geschiedenis van hun account.
Monaco kan veel beter hetzelfde systeem hanteren zoals Vaticaanstad en San Marino dit doen.
En waarom niet gewoon een oplage die minimaal 100.000 stuks bedraagt? Monaco en ook Andoora stellen gewoon teleur en zijn op numismatisch gebied totaal geen meerwaarde voor heel veel euromunt verzamelaars.
Groeten Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator
Helemaal met je eens, Paul!!! Ik heb helaas ook mijn 145,- € van MTM terug geboekt gekregen - en dus geen munt ....euromunter schreef:...
Groeten Paul
Groet uit Dortmund / Duitsland van Rudolf