Andorra 2015
Moderator: euromunter
-
- Globale moderator
Andorra 2015
Reeds aangekondigd: circulatiemunten met slagjaartal 2015 die geslagen zijn door MdP. Uitgifte zal in het loop van het jaar 2016 zijn. Verder zijn er nog twee 2 euro herdenkingsmunten aangekondigd via de website van de EC.
En dat terwijl de 2 euro herdenkingsmunt van 2014 nog steeds niet officieel uitgegeven is...
En dat terwijl de 2 euro herdenkingsmunt van 2014 nog steeds niet officieel uitgegeven is...
-
- Globale moderator
Re: Andorra 2015
"Nieuws" rond de uitgiften van Andorra.
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is...
Link: http://www.efe.com/efe/espana/comunicad ... AE_2817800
Alleen de 2 euromunt is geslagen voor de circulatie in de serie van 2015. Daarnaast volgt er voor de verzamelaars wel een BU-set met hierin de 8 nominalen. Deze zal nog in de eerste helft van 2016 beschikbaar zijn, evenals de eerder aangekondigde 2 euro herdenkingsmunten...
Groeten Paul
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is...
Link: http://www.efe.com/efe/espana/comunicad ... AE_2817800
Alleen de 2 euromunt is geslagen voor de circulatie in de serie van 2015. Daarnaast volgt er voor de verzamelaars wel een BU-set met hierin de 8 nominalen. Deze zal nog in de eerste helft van 2016 beschikbaar zijn, evenals de eerder aangekondigde 2 euro herdenkingsmunten...
Groeten Paul
-
- Globale moderator
Oplage BU-set 2015 is 40.000 sets. Uitgifte staat gepland voor de zomer van 2016...
Groeten Paul
Groeten Paul
Zowel de BU set als beide 2 euro CC zijn momenteel te bestellen bij Comptoir.
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Lid van de club van 3292!!!
-
- Globale moderator
Op diverse Facebook groepen worden de munten en BU-set al enkele weken aangeboden. Prijzen liggen een heel stuk lager dan bij de 2014 Munten.
Op 18 juli is de uitgifte (bron Kai op Starshop Forum).
Groeten Paul
Groeten Paul
Als dat al niet meer gemeld wordt is dit forum zo goed als overleden....euromunter schreef:Op diverse Facebook groepen worden de munten en BU-set al enkele weken aangeboden. Prijzen liggen een heel stuk lager dan bij de 2014 Munten.
Groeten Paul
Gr. Mischa
Lid van de club van 3292!!!
Wij gaan de munten op 18 juli ophalen in Andorra inderdaad.
zowel de 2 verschillende 2 euromunten van 2015 als de BU-set is dan beschikbaar.
Ik moet zeggen dat Andorra haar zaken goed op orde heeft en de producten van 2016 over enkele maanden verwacht.
zowel de 2 verschillende 2 euromunten van 2015 als de BU-set is dan beschikbaar.
Ik moet zeggen dat Andorra haar zaken goed op orde heeft en de producten van 2016 over enkele maanden verwacht.
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Club van 2304!
Mis ik hier geen smiley om de ironie aan te geven?Collectcoins schreef:Ik moet zeggen dat Andorra haar zaken goed op orde heeft en de producten van 2016 over enkele maanden verwacht.
Tweede helft juli en de producten van het jaar ervoor komen beschikbaar? En dat noem jij goed op orde? En de producten van dit jaar komen misschien echt dit jaar nog?
Ik bedoel dat ze het na de corruptieschandalen goed op orde hebben: in januari gaven ze de uitgidtedatum aan met de producten. Dit klopt tot nu toe helemaal, ook de verdeling loopt nu goed.llinde schreef:Mis ik hier geen smiley om de ironie aan te geven?Collectcoins schreef:Ik moet zeggen dat Andorra haar zaken goed op orde heeft en de producten van 2016 over enkele maanden verwacht.
Tweede helft juli en de producten van het jaar ervoor komen beschikbaar? En dat noem jij goed op orde? En de producten van dit jaar komen misschien echt dit jaar nog?
Dat 2014 en 2015 erg laat komen, dat ben ik met je eens.
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Club van 2304!
-
- Globale moderator
Ze hadden gewoon eest de boel goed voor mekaar moeten hebben en dan pas munten uitbrengen.
Is er al officieel nieuws te melden over 2016, behalve de BU-SET en de twee 2 euro herdenkingsmunten?
Groeten Paul
Is er al officieel nieuws te melden over 2016, behalve de BU-SET en de twee 2 euro herdenkingsmunten?
Groeten Paul
In ieder geval zijn de prijzen acceptabel, maar een verdeling uitsluitend aan handelaren, waarbij je als verzamelaar er niet direct aan kunt komen vind ik toch minder.Collectcoins schreef:ook de verdeling loopt nu goed.
-
- Globale moderator
Met de uitgifte van zowel de BU-set 2015 als de twee 2 euro herdenkingsmunten van 2015, is ook het numismatische jaar van 2015 afgesloten. De uitgifte van op 18 juli.
Groeten Paul
Groeten Paul