Een 1 Gulden biljet afkomst uit de (voormalige) gemeente Westzaan, nu bekend als de Zaanstreek.
Misschien niet een heel knap biljet, maar toch een leuke om aan de collectie toe te voegen.

Moderator: Arjena3
Ik moest 15 euro betalen Alfred.Ilosab schreef:Ik neem aan dat jullie het over de Verzamelaarsveiling hebben. Ben ik benieuwd wat jullie aan verzendkosten gaan betalen want mede daardoor ben ik afgehaakt v.w.b. hun veilingen. En inderdaad, de startprijzen waren behoorlijk aan de hoge kant.
Alfred
spatbord schreef:Ik had niet eens gezien dat ze weer een veiling georganiseerd hadden. Maar ik moet zeggen dat ik de navigatie van hun veilingwebsite dermate beroerd vind dat ik alleen daarom al niet echt de moeite neem om te kijken wat ze hebben.
Alles is georganiseerd per muntsoort, en je kunt alleen binnen die muntsoort bladeren. Vervolgens moet je telkens terug naar het hoofdmenu om daar naar beneden te scrollen en naar de volgende muntsoort te gaan. Erg omslachtig. Dan werkt een Sixbid toch een stuk beter.
Ik vind dat gewoon teveel, ze moeten je de keus laten qua verzending want daar verdienen ze ook al op. Ik prefereer de Papermoneyfair in Valkenburg over 3 weken en de veiling van de MPO in mei.Arjena3 schreef:Ik moest 15 euro betalen Alfred. Voor mij geen probleem omdat ik aan brandstof alleen al 50 euro kwijt zou zijn.