Er is maandelijks een veiling en soms word op een munt hoger geboden dat handelaars in de zaal zeggen maar ik verkoop deze munt hier aan mijn tafel goedkoper en meestal aan evenwaardige kwaliteit of betere !!!
Groeten Luc.

Moderators: maarten89, WBE
Die prijs op Catawiki is een hele normale prijs voor dit boek hoor, zoiets heb ik er ook voor betaald. Die tweede link die je geeft betreft illegale kopieen van dit boek (er rust immers nog copyright op), en kun je dus niet vergelijken. Dat is niet anders dan dat het goedkoper is om een gekopieerde film te kopen versus een originele DVD.
Dan heb ik niks gezegd!spatbord schreef: Die prijs op Catawiki is een hele normale prijs voor dit boek hoor, zoiets heb ik er ook voor betaald. Die tweede link die je geeft betreft illegale kopieen van dit boek (er rust immers nog copyright op), en kun je dus niet vergelijken. Dat is niet anders dan dat het goedkoper is om een gekopieerde film te kopen versus een originele DVD.
Ik denk dat daarom een forum ook dient, we leren alle dagen bij.sjors-sjors schreef:Dan heb ik niks gezegd!
Ik vind het eerder mooi en moedig, als mensen hun best doen om een betere service te geven, ook al heb je in het verleden minder positieve ervaringenCorioCoins schreef: ↑04 mei 2018, 22:11 Wellicht dat ik een heleboel kritiek over me heen ga krijgen nu maar dan zij het zo.
Wauw dat is wel weer een stevige misser jaJan W schreef: ↑25 aug 2018, 18:23 Deze is ook wel weer een toonbeeld van amateurisme bij Catawiki: https://veiling.catawiki.nl/kavels/2042 ... 842-zilver
Aangeprezen als: Conditie: Prachtig en Large beautiful uncirculated coin with its own charm!! Deze "charm" zal wel bestaan uit de zware krassen en het poetswerk....![]()
Ik vraag me echt af of er nog wel een "expert" meekijkt of dat iedereen er gewoon maar van alles en nog wat op kan gooien. Ik kan me herinneren dat ze ook een minimumprijs van 75 euro voorstonden, maar gezien andere aangeboden munten is het eerder kwartjeswerk geworden....![]()
Het ligt er ook wel erg dik bovenop