muntnl.nl

Links naar interessante websites.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

muntnl.nl

Bericht door Munthunter »

Ik zat zojuist eens te kijken naar de Google Advertenties die je vanaf eergisteren ziet boven en onderaan de indexpagina en onderaan elke andere pagina, als je niet bent ingelogd en zag het volgende...

Muntnl.nl deze webwinkel ben ik al diverse keren tegen gekomen en verbaas mij over de wijze waarop hij/zij reclame maakt. Google-ads zijn niet zo goedkoop en ik denk dat wanneer je er gebruik van maakt je ook wel actief bezig bent met je shop. Echter kan ik dat nou niet echt zeggen. De euromunten lijken te zijn bijgehouden tot 2011/2012 en daarna niet meer met nieuwe uitgebrachte munten te zijn aangevuld.

Klopt dat en is deze webwinkel nog wel actief? Iemand een idee waarom dit zo is en waarom ze zo veel munten niet hebben?

Ach ja je komt nog eens wat tegen op deze manier. :)

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
mk0111 Nederland
Donateur
Donateur

Re: muntnl.nl

Bericht door mk0111 »

Muntnl.nl bood in 2013 de dubbelkop euro´s aan in UNC kwaliteit voor 2 euro per stuk. Een omruil actie.. Heb de muntjes op meerdere adressen laten bezorgen en geen enkel probleem..
Verder weet ik het fijne van dit bedrijf niet.
Groeten,
Marcel

http://www.mk0111.nl
Stephan O Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Stephan O »

Ze zijn inderdaad niet helemaal compleet, of goed werkend.

Niet van alle landen zijn de 2 euro herdenkingsmunten te zien. En niet alles up-to-date inderdaad.
De laatste uitgaves die uitgebreid in het nieuws zijn geweest hebben ze wel, Nederland 2014 set en Abdicatiesets, ook de munten van Letland.

Verder heb ik geen ervaring met deze webshop.

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 193/368 CC (52,4%) + 176/337 'Normaal' (51,9%) Totaal: 369/705 stuks (52,3%)
ForumLid: #1080
3e in de EK 2016 voetalpool
5e in de Vrouwen EK 2017 voetbalpool
7e in de WK 2018 voetbalpool
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik weet dat de eerste 4 coincards van Nederland aardig aan de prijs zijn maar bij hem moet je helemaal een dikke knip hebben.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Collectcoins
Senior lid
Senior lid

Bericht door Collectcoins »

Ik denk dat je bij de meeste nu wel rond die prijs zit Alfred. Deze coincards blijven gewoon (nog steeds) flink in waarde stijgen.
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik heb de moed al opgegeven dat ik ze ooit nog aan mijn verzameling zal kunnen toevoegen.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
cinq

Bericht door cinq »

Ilosab schreef:Ik heb de moed al opgegeven dat ik ze ooit nog aan mijn verzameling zal kunnen toevoegen.

Alfred
Ik ook, of ik moet een dikke prijs in een loterij winnen.
Best jammer, want op deze vier na heb ik alles compleet.

Terug naar “Websites”