Beste mensen,
heeft iemand van jullie wel eens munten van Kenia uit 1978 met Arap Moi erop gezien? Staan in Krause en dan ook nog laag geprijsd, maar ik ben ze nooit tegen gekomen en heb ze ook niet met googlen gevonden.
munten 1978 Arap Moi
Moderator: koenmunten
Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
munten 1978 Arap Moi
verzamelaar van wereldmunten
-
- Donateur
Re: munten 1978 Arap Moi
Ik hoop ze binnenkort te ontvangen en wel de 5 en 50 cent.
Als ik ze binnen heb, dan hoor je het wel van me.
Wie wat bewaart (of verzamelt) , heeft wat
OK, ben benieuwd!
Ik heb nog even in Krause gekeken, maar er staat ook dat er in 1978 een proofset is uit gekomen waar de munten van Arap Moi inzitten in een oplage van 9,500. Misschien zijn eventuele losse munten daaruit afkomstig?
Ik heb nog even in Krause gekeken, maar er staat ook dat er in 1978 een proofset is uit gekomen waar de munten van Arap Moi inzitten in een oplage van 9,500. Misschien zijn eventuele losse munten daaruit afkomstig?
-
- Superlid
Misschien bedoelen ze inde Krause wel de munten van MZEE JOMO KENYATTA uit 1978, daar zijn er namelijk heel veel van gemaakt. Waarschijnlijk staan ze ergens anders in de Krause, dan zul je ook zien dat die misschien wel wat duurder zijn aangeprijst.peterpaul31 schreef:Beste mensen,
heeft iemand van jullie wel eens munten van Kenia uit 1978 met Arap Moi erop gezien? Staan in Krause en dan ook nog laag geprijsd, maar ik ben ze nooit tegen gekomen en heb ze ook niet met googlen gevonden.
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
-
- Donateur
Lotus07 schreef:Misschien bedoelen ze inde Krause wel de munten van MZEE JOMO KENYATTA uit 1978, daar zijn er namelijk heel veel van gemaakt. Waarschijnlijk staan ze ergens anders in de Krause, dan zul je ook zien dat die misschien wel wat duurder zijn aangeprijst.peterpaul31 schreef:Beste mensen,
Ik heb ze ook nog niet kunnen vinden online.. Zou me inderdaad niets verbazen dat er alleen maar proefslagen zijn gemaakt.. Anders zouden ze wel online staan, en Krause staat vol met vouten..

(Er staat ook alleen maar een prijs bij 'unc' in mijn Krause... )
-
- Donateur
Leuk! Maar geen circulatiegeld...$and€r schreef:Ik heb er 1 gevonden...![]()
200 Shilling 1978...
-
- Donateur
Degene die me die munten aanbood meldde me dat hij zich vergist heeft, het waren toch de andere munten.hierm schreef:Ik hoop ze binnenkort te ontvangen en wel de 5 en 50 cent.
Helaas voor mij.
Wie wat bewaart (of verzamelt) , heeft wat
Jammer! (maar bevestigt wel het beeld)
bedankt voor het melden.
bedankt voor het melden.