Er is één verkoper op eBay die ongelooflijk veel van Vaticaan, Monaco en San Marino aanbiedt. Dit is een zeer betrouwbare verkoper en biedt af en toe ook nog een Grace Kelly munt aan.bizzybjorn schreef:ik heb het zelfd deze week nog meegemaakt op ebay:
ik had geboden, 10 seconden voordat het afliep.
het bedrag stond op 150, ik bood 175 en stond daardoor op 155 euro.
1 seconden voor het verstrijken stond er ineens een bod van 180 euro.
krijg ik nog geen half uur na de veiling een mailtje voor herkansing om te kopen voor 175.
ik ben er eigenlijk wel zeker van dat dit kunstmatig omhoog geduwd is en ben dus niet in gegaan op dit 'aanbod'.
deze verkoper verdenk ik er van dit vaker te doen.
(nederlandse verkoper die met name vaticaan monaco en wat san marino aanbied)
Ik ben een ook een keer NIET op een herkansingsaanbod ingegaan op een set van Vaticaanstad (SV) voor 185 euro. Bijna 3 maanden later heb ik ongeveer 250 euro betaald voor die set. En moet je kijken wat deze nu opbrengt
Je hebt ergens een bedrag voor over, en je krijgt een herkansingsaanbod, dat is toch mooi? Er zullen ongetwijfeld een aantal verkopers zijn die niet eerlijk handelen, maar die worden echt wel getoetst door eBay. Natuurlijk zijn er dan al een aantal kopers de pineut geweest.
Maar stel je biedt op een eBay veiling 1100 euro voor de Grace Kelly munt en deze gaat weg voor >1150 euro en je krijgt een herkansingsaanbod, dan doe je dat toch. Je had er in eerste instantie toch ook 1100 euro voor over?!?
Groeten Paul