Ervaringen met Oudgeld.com

Plaats hier berichten over Romeinse munten

Moderator: George_III

Elmister

Ervaringen met Oudgeld.com

Bericht door Elmister »

Ik heb al op meerdere forums gelezen dat dit een betrouwbare verkoper van Romeinse munten is.
Maar mijn vraag, hoe zit het mijn zijn prijzen? Is hij over het algemeen duur, normaal of goedkoop?

Ik geef als voorbeeld het volgende,

9695 Vespasianus 69-79, AR Denarius
Muntplaats: Rome 70
Voorzijde: IMP CAESAR VESPASIANVS AVG; Gelauwerde buste r.
Keerzijde: IVDAEA; Treurende Judea zittend r. tegen trofee
Overig:
RIC II 2; RSC 226; 2,76g; 17mm; Fr/Zfr
€ 135

Deze zelfde munt, met een munt van Antonius Pius en een van Septimus Severus zag ik voor rond de € 90 voor alle drie.
Arnout
Volledig lid
Volledig lid

Re: Ervaringen met Oudgeld.com

Bericht door Arnout »

Gert is prima en betrouwbaar.
Prijzen zijn naar mijn mening goed.
Prijs hangt van zoveel zaken af: zeldzaamheid, gewildheid ( judea onder de palmboom is gewild), kwaliteit etc.
Maar het belangrijkste: vind jij de prijs ok?
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door grivnagozer »

Bij Gert heb ik in het verleden meerdere keren gekocht. 1x is een zending zoekgeraakt, en toen kon ik iets anders uitzoeken bij hem. Als je Romeinse munten gaat sparen, kost dat geld. Gert weet meer van de oudheid dan ik, en hij levert een heel verhaal bij iedere munt die je koopt. Alle munten zijn 100% gegarandeerd echt, en in geval dat niet mocht zijn, dan krijg je gewoon het volledige bedrag terug. Het is 1 van de weinige echt eerlijke mensen in het grote muntenland die ik ken, en elke keer als ik weer wat te spenderen heb, dan slaagt Gert er wel in een leuke munt te leveren. Ik vind hem toppie in de 20 jaar dat ik al klant bij hem ben.. :thumb up:
neozion Cote D-Ivoire
Donateur
Donateur

Bericht door neozion »

Ga er maar vanuit dat je op ebay bv de munten goedkoper kunt vinden. Maar of je dt wilt? Bij gert heb je zekerheid dat je krijgt wat je koopt. Dat is erg veel waard!

Dus als je goede antieke munten wilt.......

Terug naar “Romeinse munten 50 voor jaartelling tot 450”