Ik kan het me best wel voorstellen, heeft op dit moment zeker geen prioriteit, ze liggen niet in de weg, maar ik merk wel steeds meer dat het iedere keer maar kopen van BU sets en vooral van Monaco ook regelmatig dure proof sets absoluut geen plezier en voldoening geeft en daar gaat het in de eerste plaats toch om bij een hobby.Mischaop82 schreef:Luit,
Volgens mij zijn er wel wat jaargangen die alleen in Proof zijn uitgegeven en niet in een andere kwaliteit, zoals volgens mij ook Monaco 2006?
Kan het mij haast niet voorstellen dat jij die uit je verzameling gooit.
Gr. Mischa
Het verzamelen van de 2 euro cc munten uit rollen levert veel meer voldoening op, dus waarom zou ik zo gek zijn om een beetje naar de pijpen van een stel oplichters te dansen. Ik heb me dit vooral door het wangedrag van Monaco eerder afgevraagd, maar heb toen besloten het even aan te zien.
Het verhaal was toen dat Monaco niet genoeg mocht slaan om aan de vraag te kunnen voldoen, en de laatste jaren ging het ook iedere keer redelijk.
Maar dat wat ze nu doen, slaat werkelijk alles en er is geen enkele reden voor. De beste oplossing zou zijn dat de EU ze gewoon verbied om munten uit te geven uitsluitend in proof kwaliteit.
Luit