een zeldzaam kwartje van Willem 3
Moderator: maarten89
-
- Lid
een zeldzaam kwartje van Willem 3
Na wikken en wegen ben ik toch maar naast het handelen in munten met een kleine prive collectie begonnen.
Mijn verzameling bestaat uit slecht enkele muntjes: Proof munten (gepolijste munten) van Willem, Wilhelmina en Juliana.
Mijn laatste aanwinst is een leuk en zeldzaam kwartje uit 1849 van Willem 3 met gepolijste stempel geslagen en zeldzamer (in nog bestaande aantallen) dan een halve gulden 1850 van Willem 3 waar bij de veiling van Theo Peters 9000 euro exclusief 22% opgeld is betaald.
Laatste aanwinst voor mijn prive verzameling
groet Danny Neuzerling
www.muntenkopen.nl
Mijn verzameling bestaat uit slecht enkele muntjes: Proof munten (gepolijste munten) van Willem, Wilhelmina en Juliana.
Mijn laatste aanwinst is een leuk en zeldzaam kwartje uit 1849 van Willem 3 met gepolijste stempel geslagen en zeldzamer (in nog bestaande aantallen) dan een halve gulden 1850 van Willem 3 waar bij de veiling van Theo Peters 9000 euro exclusief 22% opgeld is betaald.
Laatste aanwinst voor mijn prive verzameling
groet Danny Neuzerling
www.muntenkopen.nl
Zo Danny,
dat zijn munten waar de meesten van ons alleen maar van kunnen dromen.
Schitterend!
Je kunt desgewenst ook de link naar je website (www.muntenkopen.nl) in je profiel zetten. Zo kan iedereen bij elk bericht middels de link naar je website toe.
Gr. Jeroen
dat zijn munten waar de meesten van ons alleen maar van kunnen dromen.
Schitterend!
Je kunt desgewenst ook de link naar je website (www.muntenkopen.nl) in je profiel zetten. Zo kan iedereen bij elk bericht middels de link naar je website toe.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Senior lid
kwijlkwijl
Schitterende munt!!
Ludo
Schitterende munt!!
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
-
- Superlid
-
- Lid
Gepolijste munten is inderdaad mijn verzamelgebied. Ik heb er nu voor mijn eigen collectie zo een 30 stuks. Daarnaast nog een aantal zeldzame voor de handel van de Nederlandse Antillen en ook nog enkele van Juliana. Deze zijn allen te vinden op mijn website www.Muntenkopen.nl.
Verder handel ik voornamelijk in de mooiere munten (Unc-fdc). Ik sta maandag 28 december en dinsdag 29 December op de beurs in Barneveld. Daar zijn zo een 300 munten in mooie kwaliteit te vinden uit de periode voor 1945.
Hopelijk tot dan.
PS: mijn avatar is een leuke 2,5 cent 1912 met gepolijste stempel
Verder handel ik voornamelijk in de mooiere munten (Unc-fdc). Ik sta maandag 28 december en dinsdag 29 December op de beurs in Barneveld. Daar zijn zo een 300 munten in mooie kwaliteit te vinden uit de periode voor 1945.
Hopelijk tot dan.
-
- Superlid
damm had al gezien, blijft mooi ding! Oke tot maandag he !Muntenkopen schreef:Gepolijste munten is inderdaad mijn verzamelgebied. Ik heb er nu voor mijn eigen collectie zo een 30 stuks. Daarnaast nog een aantal zeldzame voor de handel van de Nederlandse Antillen en ook nog enkele van Juliana. Deze zijn allen te vinden op mijn website www.Muntenkopen.nl.
Hopelijk tot dan.
Groetjes,
maarten
Oh je bent er maandag ook Maarten? Ik zal er dan ook zijn dus dan spreken we elkaar daar wel natuurlijkmaarten89 schreef:damm had al gezien, blijft mooi ding! Oke tot maandag he !Muntenkopen schreef:Gepolijste munten is inderdaad mijn verzamelgebied. Ik heb er nu voor mijn eigen collectie zo een 30 stuks. Daarnaast nog een aantal zeldzame voor de handel van de Nederlandse Antillen en ook nog enkele van Juliana. Deze zijn allen te vinden op mijn website www.Muntenkopen.nl.
Hopelijk tot dan.
Groetjes,
maarten
-
- Superlid
Hahaha je bent al op de goede weg ja.... nu alleen het laatste nog even ja!voskeman schreef:Vandaag hadden ze een Kerstdiner op het werk, heb het pakket aangenomen en ben weg gegaan
Wordt niet in dank afgenomen hoor bij de collega's maar mijn werkgever
gunt het mij wel.
Sorry hoor maar ik vind het tijdsverspilling ik ga liever even de boeken in.
Nu nog even ziek melden dus hahaha
diplomatiek is het niet. Tip van een oude rot met meer dan 80 werkgevers in het verleden: neem een handje buitenlands geld mee wat je toch al had en exotisch oogt, en ga er mee zitten spelen, of maak een poetsende beweging met een 32 mm.munt in je hand. Zo krijg je muntjes los uit laatjes.voskeman schreef:Vandaag hadden ze een Kerstdiner op het werk, heb het pakket aangenomen en ben weg gegaan
Wordt niet in dank afgenomen hoor bij de collega's maar mijn werkgever
gunt het mij wel.
Sorry hoor maar ik vind het tijdsverspilling ik ga liever even de boeken in.
Nu nog even ziek melden dus hahaha
-
- Superlid
Ja zeg dat is een goede tip. Maar ja ik werk daar 21 jaar en ze kennen mij daar wel. Het zijn allemaal lang blijvers. En iedereen weet Marcel verzameld oude spullen en munten. Zo komen ze wel van vakantie terug met geld wat daar circuleerd.
Wat er nu op mijn werk is , lijkt op jaloezie tegen over mij. Ik word nu al enkele jaren redelijk zwart gemaakt, waarom geen idee. Oke ik werk netjes en krijg complimenten , mijn productie word meer en men probeerd mij te stuiten. Nu moet ik dus op kantoor komen met regelmaat omdat ik niet met colega's om kan gaan. Lulkoek.
Gelukkig dat de meerdere daar mij nog verdedigen.
Vandaar dat ik niet met mijn collega's wil feest vieren.
Het werk vind ik fijn, mijn baas oke dus ja. Ik kan mij verweren
Wat er nu op mijn werk is , lijkt op jaloezie tegen over mij. Ik word nu al enkele jaren redelijk zwart gemaakt, waarom geen idee. Oke ik werk netjes en krijg complimenten , mijn productie word meer en men probeerd mij te stuiten. Nu moet ik dus op kantoor komen met regelmaat omdat ik niet met colega's om kan gaan. Lulkoek.
de mensen waar je mee om wil gaan bepaal je zelf.
je bent daar om te werken ,kan je toevallig met iemand heel erg goed overweg dan is dat meegenomen, je bent er niet om vriendjes te maken
wat ik wil zeggen is, doe zoveel mogelijk op je eigen manier.
borrelen doe ik alleen met mensen waar ik echt om geef.
in wat Voskeman hierboven beschrijft kan ik me ook wel vinden.
rinus
je bent daar om te werken ,kan je toevallig met iemand heel erg goed overweg dan is dat meegenomen, je bent er niet om vriendjes te maken
wat ik wil zeggen is, doe zoveel mogelijk op je eigen manier.
borrelen doe ik alleen met mensen waar ik echt om geef.
in wat Voskeman hierboven beschrijft kan ik me ook wel vinden.
rinus
Dat is dan wel raar ja zo te horen.... als je er zelf maar hoog boven blijft staan dan komt het wel goedvoskeman schreef:Ja zeg dat is een goede tip. Maar ja ik werk daar 21 jaar en ze kennen mij daar wel. Het zijn allemaal lang blijvers. En iedereen weet Marcel verzameld oude spullen en munten. Zo komen ze wel van vakantie terug met geld wat daar circuleerd.
-
- Superlid