Ik heb deze munt al tijdje in bezit en geen idee wat er precies is misgegaan. Het lijkt wel alsof er normaal een extra laag overheen zou gaan want er is hoogte- en kleur-verschil. Iemand een idee of het wat waard is?
Mvg. Tom
Aparte Misdruk 50 eurocent
-
RisingX
Aparte Misdruk 50 eurocent
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Dick
- Superlid

Re: Aparte Misdruk 50 eurocent
Ik luit me aan bij de conclusie van Sander, Lijm.
En wat de vraag betreft: het is geen misdruk want munten worden geslagen en een beetje lijm is geen misslag, de waarde schat ik op 50 eurocent.
Groet
Dick
En wat de vraag betreft: het is geen misdruk want munten worden geslagen en een beetje lijm is geen misslag, de waarde schat ik op 50 eurocent.
Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Het lijkt wel alsof de halve cirkel verdiept ligt.... in dat geval is het géén lijm
Verzamelaar van dubbeltjes 1818 tot 2001 in een zo hoog mogelijk kwaliteit;
10 eurocenten, 19 landen in minimaal BU kwaliteit compleet tot en met 2012
10 eurocenten, 19 landen in minimaal BU kwaliteit compleet tot en met 2012
Ik denk niet dat de halve cirkel verdiept ligt... Ik heb even lopen klooien in een foto bewerking programma, als een gedeelte verdiept zou zijn dan had het zichtbaar moeten worden..MuntenZwolle schreef:Het lijkt wel alsof de halve cirkel verdiept ligt.... in dat geval is het géén lijm
@Tom, is het misschien mogelijk om een iets scherpere foto te maken die niet bewogen is.. ik blijf voor als nog bij lijm of zoiets.. Een scherpe foto zou het 1 en ander kunnen uitsluiten...