(NLse)Munten armbanden
(NLse)Munten armbanden
En een paar muntarmbandjes, meer kan je vinden in mijn webwinkel 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: (NLse)Munten armbanden
De armbanden met guldens/kwartjes/dubbeltjes zijn allemaal van hetzelfde jaartal, erg leuk als verjaardagscadeau bv
(tenminste, dat is een veelgehoorde reactie
)

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Leuk hoor!!
Wil je je afbeeldingen via Tinypic uploaden? Aangezien de geuploaden foto's niet bepaald klein zijn (2MB p.s.) kost dit het forum veel webruimte. Alvast bedankt! Uitleg over het uploaden lees je hier.
Wil je je afbeeldingen via Tinypic uploaden? Aangezien de geuploaden foto's niet bepaald klein zijn (2MB p.s.) kost dit het forum veel webruimte. Alvast bedankt! Uitleg over het uploaden lees je hier.
Laatst gewijzigd door Daniël op 15 aug 2012, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, tuurlijk. Sorry, wist ik niet. Heb net een nieuwe camera (d600) en die staat al op het kleinste formaat, maar nog steeds groot van formaat.Daniël schreef:Leuk hoor!!
Alleen als ik op je link klik kom ik uit bij een verhaal over een 10 rupee muntstuk? En moet ik deze al aanpassen, of vanaf nu?
Gr,
Charlie
Met de url-tag invoegen perongeluk cijfertje weggehaald uit de link. Nu doet die het weer.
Voor een volgende keer.
Voor een volgende keer.

Is eigenlijk nog geen eens zo'n gek idee om eens iets door Charlie te laten fabriceren van een bepaald jaar. Dat zal ik eens in gedachten houden voor het geval ik die of gene (mijn vrouw bijvoorbeeld) eens wil verrassen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171