(NLse)Munten armbanden

Plaats hier berichten over zogenaamde knutselmunten. Soms worden munten bewerkt om er een sieraad van te maken of om iets te duidelijk te maken. Vooral in oorlogstijd was/is dit een favoriete bezigheid.
Charlie84

(NLse)Munten armbanden

Bericht door Charlie84 »

En een paar muntarmbandjes, meer kan je vinden in mijn webwinkel :lollig:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Charlie84

Re: (NLse)Munten armbanden

Bericht door Charlie84 »

De armbanden met guldens/kwartjes/dubbeltjes zijn allemaal van hetzelfde jaartal, erg leuk als verjaardagscadeau bv :) (tenminste, dat is een veelgehoorde reactie :lach: )
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Leuk hoor!!

Wil je je afbeeldingen via Tinypic uploaden? Aangezien de geuploaden foto's niet bepaald klein zijn (2MB p.s.) kost dit het forum veel webruimte. Alvast bedankt! Uitleg over het uploaden lees je hier.
Laatst gewijzigd door Daniël op 15 aug 2012, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlie84

Bericht door Charlie84 »

Daniël schreef:Leuk hoor!!

Wil je je afbeeldingen via Tinypic uploaden? Aangezien de geuploaden foto's niet bepaald klein zijn (2MB p.s.) kost dit het forum veel webruimte. Alvast bedankt! Uitleg over het uploaden lees je hier.
Ja, tuurlijk. Sorry, wist ik niet. Heb net een nieuwe camera (d600) en die staat al op het kleinste formaat, maar nog steeds groot van formaat.
Alleen als ik op je link klik kom ik uit bij een verhaal over een 10 rupee muntstuk? En moet ik deze al aanpassen, of vanaf nu?

Gr,
Charlie
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Met de url-tag invoegen perongeluk cijfertje weggehaald uit de link. Nu doet die het weer.

Voor een volgende keer. :thumb up:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Is eigenlijk nog geen eens zo'n gek idee om eens iets door Charlie te laten fabriceren van een bepaald jaar. Dat zal ik eens in gedachten houden voor het geval ik die of gene (mijn vrouw bijvoorbeeld) eens wil verrassen.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Terug naar “Knutselmunten en muntsieraden”