Moderators, Munthunter en Grivnagozer

Heb je hulp nodig omdat je iets niet voor elkaar krijgt op het forum? Plaats hier een bericht en leg uit wat er niet lukt.
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Moderators, Munthunter en Grivnagozer

Bericht door grivnagozer »

Momenteel zijn er 2 moderatoren aanwezig op dit forum.

Munthunter heeft het forum opgericht na gebleken belangstelling via zijn Hyvesprofiel. Grivnagozer reageerde hier met blogs en dergelijke op, en zodoende heeft munthunter mij gevraagd te moderatoren.

Als moderator wereldmunten en wereldbankbiljetten ben ik de aangewezen persoon voor vragen m.b.t. dit onderwerp. Het kan even tijd duren eer een antwoord gevonden kan worden.

Voor overige zaken is dit Munthunter. Softwareproblematiek is dus ook voorlopig voor rekening van Munthunter.

Ik bezit een aardige kennis van de wereld, en tevens van oud-Grieks en oud-Romeins.

Wil iemand gaan moderatoren over bvb. de penningen of militaria, laat het even weten aan Munthunter.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Inmiddels is Peter 'Nepgeld' moderator voor de betaalpenningen rubrieken.

Willy68 is door mij gevraagd om moderator van de Belgische munten te worden, aangezien hij daar erg veel kaas van heeft gegeten.

Heb je een bepaalde expertise in een bepaald verzamelgebied, laat het maar weten. Er zijn nog een flink aantal ondedelen waar nog moderators worden gezocht.

Zoals Eric al schreef, laat het maar weten.

Gr. Jeroen
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

moderatoren

begint te lopen!
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Re: Moderators, Munthunter en Grivnagozer

Uit de oude doos, inmiddels al weer 4 jaar verder..
Aernout België
Moderator
Moderator

Bericht door Aernout »

... en is team sterk uitgebreid...

mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Als je er achter komt dat de sectie eigen berichten 19 pagina's betreft, dan is het wel eens handig de oude doos door te snuffelen. Het is eigenlijk wel leuk te zien dat er zoveel knowhow is blijven hangen in de laatste 4 jaren. In de begintijd was het zaak dat nieuwe leden vragen plaatsten om een antwoord te krijgen, want waar begin je over te schrijven? Ik kan wel stellen dat we met zijn allen een aardige bibliotheek hebben vervaardigd.
Aernout België
Moderator
Moderator

Bericht door Aernout »

grivnagozer schreef: Ik kan wel stellen dat we met zijn allen een aardige bibliotheek hebben vervaardigd.
En het einde van dit boek is lang niet gedaan... ;)

mvg,
Aernout
Start klein om groots te eindigen
ferassie Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door ferassie »

Help!!!! Ik weet niet meer hoe ik een nieuw bericht moet maken ( hoe en waar ), ik ben gewoon ingelogd en kan mijn vorige berichtjes wel lezen.
Maar ik wil een nieuw berichtje plaatsen omdat ik hulp nodig heb bij het zoeken naar een kopie dubbeltje uit 1945P. Ik heb werkelijk overal gezocht en ja, ik had natuurlijk gewoon gelijk naar Munthunter moeten gaan. Maar heb eerst gezocht bij Alixpress maar niemand heeft deze albumvuller. En het is nog de enige die ik nodig heb om mijn album compleet te maken.

Mvg, Ferassie :crying:

Terug naar “Hulp”