Costa Rica cinco colones

Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Dick
Superlid
Superlid

Re: Costa Rica cinco colones

Bericht door Dick »

Zelf dacht ik dat dit land in Midden Amerika ligt maar daar is geen apart hoofdstuk van, dus dan maar bij Zuid Amerika geplaatst. Zelf vind ik deze meneer op de v.z. meer op Herman lijken maar dan vele jaren geleden.
Wat is deze keerzijde verschrikkelijk mooi het lijkt veel op een schilderij.

Zo te lezen zijn de problemen groter dan ik dacht, maar als je er over wilt praten stuur maar een PB :gniffel:

Groet
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik heb hem ook en toen ik hem kocht voor mijn wereldverzameling vond ik de achterkant al mooier dan de voorkant. Nu begin ik me toch af te vragen of het lijstje wat ik aan Gerardo heb gestuurd misschien een besmettingsvirus bevatte, het lijkt er wel op.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
SjaakMunt

Bericht door SjaakMunt »

Het biljet IS ook een schilderij. Je kunt het vinden in het Teatro Nacional in San Jose, Costa Rica. Daar staat het op het plafond. Zie hier een foto:

Overigens zijn de biljetten nog UNC te krijgen in Costa Rica. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.

Terug naar “Zuid Amerika”