Argentina 100 australes

Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Dick
Superlid
Superlid

Re: Argentina 100 australes

Bericht door Dick »

Zijn beide heren levensmoe ? :thuink:
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik zit op mijn werk, kan helaas het biljet niet zien (shit internet) maar ik zal er vanavond kritisch naar kijken en eventueel stappen ondernemen. :lollig:

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Mmmmmmmm, het heeft wel iets weg van me als ik 's-morgens vroeg wakker wordt met een kater. Uitgezonderd dan die kale plaat, die kluskin en het ontbreken van een bril. En ik ben uiteraard geen juntaboy en heb al meer dan 30 jaar geen kater gehad. Doe er je voordeel/nadeel mee.
@Dick: Tja, ze komen beiden niet naar Houten en dan gaan ze ineens één van de 3 amigo's afzeiken, wat een lef zeg.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
surbe Barbados
Senior lid
Senior lid

Bericht door surbe »

Net even gegoogeld/gewikipediaad, en het blijkt dat de Austral eigenlijk maar erg kort heeft bestaan, van 1985 t/m 1991, als opvolger van de Peso Argentino en voorloper van de Peso.
Zal iets met inflatie te maken hebben gehad denk ik, aangezien 1000 Pesos Argentinos = 1 Austral en 10000 Australes = 1 peso....

Wist ik niet, dacht eigelijk dat het een soort lokaal geld was in Argentinië of Noodgeld ofzo
Verzamelaar van (graded) bankbiljetten.
leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn »

leuk he,er zijn meerdere biljetjes verkrijgbaar,nog net niet bij een zak chips :knipoog:
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

O ja, ik kan wel tegen humor, en iemand humoristisch afzeiken is altijd geinâg toch? Ja, ik kan wel wat hebben tot op zekere hoogte. Behalve als het om kinderen gaat en als ik een slechte bui heb wat echt niet zo vaak voorkomt.

Gr. Alfred

Terug naar “Zuid Amerika”