Hallo,
Kent iemand de halve gulden munt uit 1980? Kan er n.m. niets over vinden.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groet,
Erik
Halve gulden 1980
Moderator: maarten89
-
- Aankomend lid
Re: Halve gulden 1980
Het is een penning, geslagen ter ere van de troonswisseling.
Mogelijk zilver.
Kun je een foto plaatsen?
Groet, Robin
Mogelijk zilver.
Kun je een foto plaatsen?
Groet, Robin
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
-
- Aankomend lid
Robin,
Bedankt voor de snelle reactie. Ga proberen om een foto te plaatsen.
Weet jij ook de waarde?
Groet,
Erik
Bedankt voor de snelle reactie. Ga proberen om een foto te plaatsen.
Weet jij ook de waarde?
Groet,
Erik
Waarde is de zilverwaarde.. niet meer dan een paar euro.
Heb er een tijd geleden 7,50 op Marktplaats voor kunnen krijgen.. ze hebben er heel lang opgestaan voordat er iemand reageerde.
Groet, Robin
Heb er een tijd geleden 7,50 op Marktplaats voor kunnen krijgen.. ze hebben er heel lang opgestaan voordat er iemand reageerde.
Groet, Robin
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Hallo allemaal,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook 2 halve guldens 1980, eentje met Beatrix en eentje met Juliana.
Heeft iemand misschien een linkje naar meer info over deze munten? Ik kan er niets over vinden.
Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook 2 halve guldens 1980, eentje met Beatrix en eentje met Juliana.
Heeft iemand misschien een linkje naar meer info over deze munten? Ik kan er niets over vinden.
Alvast bedankt!