Belgie 2 euro voor... 2 euro!

Plaats hier alle berichten, vragen, weetjes, nieuwtjes, etc, over de speciale 2 euro herdenkingsmunten, ook wel de zogenaamde 2 euro commemoratief.

Moderators: numisfreund, euromunter

Finny

Re: Belgie 2 euro voor... 2 euro!

Bericht door Finny »

Peterbos schreef:Op de site van het Belgische muntenhuis kwam ik de volgende aanbieding tegen:
(http://www.munthuis.be/euromunten/2-eur ... elgie.html)
De nieuwe 2 euro van België te koop voor 2 euro inclusief verzendkosten! :thumb up:

Door het nederlandse munthuis een beetje argwanend geworden bij zulke leuke aanbiedingen,
maar ik heb hier geen addertje onder het gras gevonden dus ik heb hem maar besteld. Ben benieuwd... :)
Ik heb deze 2 munten ook besteld maar ik had niet in de gaten dat dit niet om het echte Belgische munthuis gaat. Ook ik heb nog niks ontvangen.
(Ik ben blij dat ik dit topic heb gelezen al ben ik er iets te laat bij) Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd. Met dit soort lui doe ik geen zaken.
Euro26
Lid
Lid

Bericht door Euro26 »

Als Belg wacht ik gewoon tot deze munt me via de circulatie zal bereiken.
Dat is met de vorige ook gelukt, en dat zal nu niet anders zijn.
Sven
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Sven »

Heb hier ook een munt besteld voor 2 euro. Heb hem na twee jaar uit de verpakking gehaald en vastgesteld dat hij er voor UNC kwaliteit helemaal niet geweldig uit ziet. Ach is toch weer een CCtje meer.
Verder geen last van spammen van deze verdeler.
Euromunten 1 set/land, 2€ Cc's: 150 verschillende (137 + 13 unc)
Voorliefde voor Euromunten Griekenland, Portugal, Malta, Finland.
eurofreak België
Donateur
Donateur

Bericht door eurofreak »

Wegblijven bij het belgische munthuis, je krijgt er een hoop last mee.
Ze sturen je verschillende keren aanbiedingen op en moet je ze niet kan je ze terugsturen,,,wat uiteraard niet gratis is,,,en de reclame is ook niet van het minste.
Ze hebben hier waar ik woon een filiaal en ben daar eens goed van mijn tak gaan maken toen ik ook eens iets had besteld en de kwaliteit trok op niets maar reclame kreeg ik genoeg binnen.
Na het bezoekje heb ik alles terug gekregen en nooit meer geen reclame of spam gehad, ben er van verlost en koop nu de munten op de correcte manier aan.
Gisteren dus in Brussel de rollen gaan halen van de nieuwe herdenkingsmunt van België en daar kosten ze ook maar 2 euro per stuk, je moet wel minstens één rol aankopen, per stuk gaat niet en je moet naar brussel rijden wat niet om te lachen is, ik heb er toch maar een daguitstap van gemaakt met het gezin en ineens de winkelstraat leeg gekocht, allé de vrouwen toch :lollig:
Was meer kwijt aan kledij dan aan al de rollen die ik gekocht heb.

Op deze site kan je wel zeker zijn van de kwaliteit en correcte verzending maar de rollen kan je er niet aankopen, dit is enkel via de nationale bank van belgie.
groetjes Luc
Sven
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Sven »

Misschien spoor ik één van de dagen ook wel naar de nationale bank om een rol te kopen. Vind het wel leuk om de munt uit circulatie te halen maar heb toch ook graag een volledig nieuwe. Toch als het mij niet te veel kost. Het gaat me wat ver om nu al voor "The Great War Centenary" 2.50 euro te betalen.
Euromunten 1 set/land, 2€ Cc's: 150 verschillende (137 + 13 unc)
Voorliefde voor Euromunten Griekenland, Portugal, Malta, Finland.

Terug naar “2 Euromunten commemoratief CC”