Mooi scrabblewoord.euromunter schreef:Muntverzamelaarhooligans (hét woord van 2011 )... groeten Paul
Gr. Alfred
Moderator: euromunter
Mooi scrabblewoord.euromunter schreef:Muntverzamelaarhooligans (hét woord van 2011 )... groeten Paul
Dubbele woordwaardeIlosab schreef:Mooi scrabblewoord.euromunter schreef:Muntverzamelaarhooligans (hét woord van 2011 )... groeten Paul
Gr. Alfred
De mening van het ontwerp deel ik met je. Uitgifteprijs van de gouden munt zal helaas wel hoog zijn.euromunter schreef:Vandaag zal het ontwerp van de 5 en 10 euro "Nederland en Schilderkunst" onthult worden. Er zit een embargo op tot 12 uur. Naar mijn mening is het dit keer een mooi ontwerp!
Jeroen zal de afbeeldingen (hoop ik ), vanaf 12 uur gaan plaatsen in dit topic! En natuurlijk de daarbij behorende details!
Groeten Paul
Ik denk dat dit géén raam is maar de achterkant van een gespannen doek, waarop geschildert wordt zoals het Thema Schilderkunst ook aangeeft.Gible schreef:Vind het zelf ook een raar ontwerp, net zoals al eerder vermeld van dat raam klopt niks van, bij de ene kant heb je een stijl en tussendorpel in het raam en bij de kant waar beatrix opstaat ontbreken die opeens.
Op de site van de KNM staat wel een afbeelding van de coincard, ik denk dat die er dus ook gewoon komt. Anders zou het wel een erg rare beleidswijziging zijn...Munthunter schreef: Leuk ontworpen en denk dat deze er in het echt prachtig uit zal zien. Zoals ik begrijp komt deze dus niet uit in coincard, jammer...
Zo zie ik dat ook, een raam heeft toch ook niets met schilderkunst te maken?genius schreef:Ik denk dat dit géén raam is maar de achterkant van een gespannen doek, waarop geschildert wordt zoals het Thema Schilderkunst ook aangeeft.
Als de eerst slag op 30 Mei is dan zal de coincard waarschijnlijk op 31 mei beschikbaar moeten zijn bij de postkantoren, maar bij sommige kan dit een paar dagen langer durenIlosab schreef:Ik ook, ik zou alleen graag willen weten wanneer PostNL ze gaat uitgeven, kan ik er alvast rekening mee houden.
Gr. Alfred
Als jouw postkantoor ze bestelt wel, alleen doen veel postkantoren dit niet standaard, dus beter even ruim vooraf vragen.AUF008 schreef:kan je daar ook rollen afhalen?